logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۵۸۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 8 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور:

فعالیت 25 هزار گشت انتظامی در سطح کشور در نوروز/ میانگین سفرها 50 درصد افزایش داشته است

فعالیت-25-هزار-گشت-انتظامی-در-سطح-کشور-در-نوروز-میانگین-سفرها-50-درصد-افزایش-داشته-است
معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: پلیس به عنوان خدمتگزار سه کار اصلی دارد. مردم در این ایام به خاطر این که در سفر هستند و محل ها و منازل را ترک می کنند ضرورت دارد این مکان‌ها امن باشد و به همین دلیل قریب به 25 هزار گشتی پیاده، موتوری و سواری در سطح کشور در تأمین نظم و امنیت به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش موج رسا; به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار " محمد علی نوری نژاد " در این دیدار با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای خانواده شهید و ابلاغ سلام سردار " حسین اشتری " فرمانده کل انتظامی کشور به خانواده این شهید گرانقدر،بیان داشت : شهدا در زمانی که کشور نیاز به کمک داشت با نثار جان خود از این مرز و بوم دفاع کردند .

وی با بیان اینکه انتظار ما از خانواده معظم شهدا این است که همکاران خود را در انتظامی کشور در تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه دعا کنند، افزود : در مقابل عظمت شهدا و خانواده گرانقدرشان سرتکریم و تعظیم فرود می آوریم و از خداوند متعال خواستاریم تا پیروانی راستین برای امام امت، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدا باشیم.

شهدا چراغ هدایت و راهنمای ما هستند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور با تاکيد بر اين که خون پاک و مقدس شهيدان ضامن امنيت و آسايش کنوني مردم جامعه است در توصيف جايگاه ارزشمند شهيدان بیان داشت: شهدا سرمايه‌هاي هميشه ماندگار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و ادامه دادن راه و پياده كردن اهداف والاي آنان در جامعه بزرگترين تكليف ماست.

سردار نوری نژاد در ادامه افزود : شهيدان در بهترين لحظات زندگي خويش با دل کندن از همه تعلقات دنيوي به سوی معبود خود پرواز کردند و رسم عاشقي را به ما آموختند و با معامله با حق، جاودانگي را براي خويش به ثبت رساندند.

شهید یاور علی اربطی از شهدای مجموعه انتظامی است که در اول فروردین ماه سال 1361 در درگیری با عناصر ضد انقلاب در  مرز سرو استان آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شادابی پلیس شادابی جامعه و موجب ارتقاء امنیت بیشتر در جامعه است

سردار " محمدعلی نوری نژاد " معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور در دیدار با استاندار زنجان با تبریک سال نو تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار زنجان و تمامی مسئولان استانی از پلیس بیان داشت : یکی از اولویت های مسئولان انتظامی کل کشور ارتقاء معیشت کارکنان است .

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته پلیس در سطح کشور برای تامین نظم و امنیت مردم خصوصا در ایام تعطیلات اشاره و افزود : فرماندهی انتظامی کل کشور تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط این و آرام برای هموطنان عزیز در تعطیلات نوروز به کار گرفته است .

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور یکی از دغدغه های سردار اشتری و مسئولان انتظامی کل کشور را ارتقاء معیشت و تامین مسکن کارکنان عنوان و بیان داشت : در این خصوص هم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و تمامی مسئولان استانی با حمایت های خود موجب ارتقاء معیشت کارکنان خواهند شد .

هدف ما خدمت بی منت به مردم است

سردار " محمد علی نوری نژاد " در جلسه قرارگاه نوروزی انتظامی استان زنجان مسئولان انتظامی استان برگزار شد با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در استان بیان داشت : هدف ما خدمت بی منت به مردم است .

وی در تشریح خدمت رسانی به مردم در مجموعه پلیس ، تصریح کرد : در این راستا فرماندهان و مسئولان و مدیران انتظامی باید به فرهنگ سازی و ساختار ادبیات سازمانی و انتشار این ادبیات اهتمام داشته باشند .

 تلاش پلیس در جهت رسیدن به هوشمندی کامل در اجرای ماموریت ها

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور در ادامه فناوری را یکی از مواردی عنوان کرد که  به صیانت از کارکنان کمک می کند ، افزود : هوشمند سازی باعث ارتقاء امنیت و در نتیجه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت .

سردار نوری نژاد ضمن تبیین هوشمند سازی پلیس ، مصادیق آن را در پلیس های تخصصی تشریح کرد ، و بیان داشت : علی رغم جوسازی های دشمن که سعی دارد پلیس جمهوری اسلامی ایران را یک نیروی مهاجم بی تدبیر جلوه دهد ، ما مدافعان با تدبیر و مردم دار هستیم .

وی در ادامه به افزایش سفرهای نوروزی اشاره و تصریح کرد : با توجه به کثرت خروج مسافران از شهرهای مسافر پذیر به شهروندان توصیه می کنیم تا سفر خود را به روز و ساعات پایانی موکول نکنند .

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه پلیس امروز با شاخصه های عمل به موقع ، دقت و خدمت بی منت در حال انجام وظیفه است ، افزود : صیانت از کارکنان در ابتدا به خود فرد بر می گردد که با تدین و توجه به آموزه های دینی در انجام ماموریت ها حاصل می شود و جدا از آن ما هم وظیفه داریم که همه زمینه های جرم و تخلف را از جلوی کار کارکنان انتظامی برداریم .

سردار نوری نژاد با اشاره به استفاده از فناوری های به روز برای کنترل جاده ها گفت : برای کاهش حوادث جاده ای ، پلیس از تجهیزات و فناوری نوین از جمله پهباد استفاده می کند که بهره گیری از این ظرفیت تاکنون نتایج خوبی در پی داشته است .

 سبد هزینه مسکن اصلی ترین هزینه کرد کارکنان است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع معیشت کارکنان پرداخت و افزود: بحمدالله تلاش شده تا در راستای ارتقاء معیشت کارکنان گام های موثری را در سال جدید برداریم و برنامه ریزی های لازم نیز در این زمینه صورت گرفته و در سال گذشته نیز اقدامات خوبی نیزدر این راستا انجام گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور با بیان این که تنها راه گذر از مشکلات و موانع، تکیه بر ایمان قلبی و توان داخلی است، گفت: بخش عظیمی از هزینه سبد خانوار به موضوع مسکن اختصاص می یابد و تلاش خواهیم کرد تا در زمینه تامین مسکن ملکی و سازمانی کارکنان اقدامات اساسی در سال جدید صورت گیرد .

وی با اشاره به ارزیابی خوب سازمان از فرماندهی انتظامی استان زنجان در امر ساخت و تهیه مسکن ملکیتی برای کارکنان ، تصریح کرد : امیدواریم با تلاش های صورت گرفته این روند ( ساخت مسکن ) در دو برنامه 5 ساله به هزار واحد برسد .

فعالیت 25 هزار گشت انتظامی در سطح کشور در نوروز

سردار "محمدعلی نوری نژاد" در جمع خبرنگار ان استان زنجان گفت: پلیس به عنوان خدمتگزار سه کار اصلی دارد. مردم در این ایام به خاطر این که در سفر هستند و محل ها و منازل را ترک می کنند ضرورت دارد این مکان ها امن باشد و به همین دلیل قریب به 25 هزار گشتی پیاده، موتوری و سواری در سطح کشور در تأمین نظم و امنیت به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی افزود:مرزهای ما موقعیتی حساس  هستند و در امنیت کشور مرزبانان ما چشمان بیدار جمهوری اسلامی در سرحدات هستند و مشغول انجام وظیفه می باشند .

 میانگین سفرها 50 درصد افزایش داشته است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور ادامه داد: در این ایام سفرهای متعدد صورت می گیرد و میانگین سفرها 50 درصد افزایش داشته است و با تلاش همکاران ما در برقراری امنیت جاده ها و تسهیل عبور و مرور تصادفات و جانباختگان جاده ای کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه  همه این ها نشان دهنده این است که تلاش ها و فعالیت های پلیس در جهت خدمت به مردم است افزود: بخش عمده ای از رانندگان قوانین را رعایت می کنند و برخی که رعایت نمی کنند منجر به بروز حوادثی می شوند که ما هم از خانواده های محترم انتظار داریم که رانندگان را در توجه به قوانین رانندگی از جمله توجه به فاصله طولی، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز را توصیه کنند و از وقوع این تخلفات جلوگیری کنند.

سردار نوری نژاد با اشاره به هوشمندسازی در مجموعه فرماندهی انتظامی خاطر نشان کرد:پلیس باید از برنامه هایی که برای هوشمندسازی دارد بتواند درزمینه تجهیزات و فناوری مناسب در همه حوزه ها را استفاده کند. حوزه های کنترل تردد شهری، کشف جرم، مبارزه با موادمخدر، پایش جغرافیایی و وضعیت محله ها برای این که خدمات را به موقع، با سرعت و دقت ارائه دهد ومردمی که از پلیس خدمات می گیرند مناسب و دقیق تر باشد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در رابطه با میزان پیشرفت پروژه های عمرانی اظهار داشت:پروژه های استانی با کمک دولت و مسئولان در حال حاضر دارای پیشرفت مناسبی است و این بدین منظور است تا مردم بتوانند خدمات را در یک محیط مناسب ودر شأن مراجعه کننده دریافت کنند که این نیاز به کمک  بیش از پیش مسئولان دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر