logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۵۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

ضرب الاجل ۴۸ ساعته رئیس کل دادگستری زنجان به سازمان جهاد کشاورزی استان

ضرب-الاجل-۴۸-ساعته-رئیس-کل-دادگستری-زنجان-به-سازمان-جهاد-کشاورزی-استان
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز تعداد 94 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی درحال احدث گزارش شده که در همین راستا ضرب الاجل 48 ساعته به جهاد کشاورزی استان داده شده تا نسبت به اعمال ماده ۲ تبصره ۱۰ قانون تغییر کاربری اراضی در حال احداث اقدام و گزارش دهد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان امروز در اولین جلسه مشترک شورای قضایی و مدیران استان زنجان ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات و تلاشهای صورت گرفته اطهار کرد: اهتمام برای تحقق شعار سال و  اجرای سیاستهای قوه قوه قضاییه رویکرد اصلی و محوری دادگستری استان زنجان در سال جدید می باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: برابر گزارش مدیران سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان در خصوص اجرای سیاستها و اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ که منجر به کسب  رتبه‌های برتر در برخی حوزه‌ها در سطح کشور شده اند که جای تشکر دارد.

حجت اسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه توجه جدی به حقوق عامه که از تاکیدات مقام معظم رهبری و از تاکیدات رئیس قوه قضاییه می باشد بطور جد مورد توجه مدیران حوزه های قضایی و سازمانهای تابعه قوه در استان قرار گیرد افزود: در ایام تعطیلات عید نوروز تعداد 94 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی درحال احدث گزارش شده که در همین راستا ضرب الاجل 48 ساعته به جهاد کشاورزی استان داده شده تا نسبت به اعمال ماده ۲ تبصره ۱۰ قانون تغییر کاربری اراضی در حال احداث اقدام و گزارش دهد.

در این ابتدای این جلسه مدیران و روسا حوزه‌های قضایی حاضر در جلسه گزارشی از  اقدامات و برنامه‌های مجموعه  تحت مدیریت خود ارائه نمودند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر