logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۵۸۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان:

آموزش مجازی از ۱۴ فروردین در همه مقاطع دانشگاه آزاد زنجان ممنوع است

آموزش-مجازی-از-۱۴-فروردین-در-همه-مقاطع-دانشگاه-آزاد-زنجان-ممنوع-است
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان گفت: از ۱۴ فروردین، تمام کلاس‌های آموزش دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان در همه واحدها و مراکز و تمام مدارس سما به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان، احمد نقیلو در جلسه شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل ستاد ملی کرونا و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامي مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها و مدارس اظهار کرد: فضای آموزش دانشگاه‌ها و مدارس به دوران پیش از شیوع کرونا برمی‌گردد و همه کلاس‌ها در همه مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان در همه واحدها و مراکز به‌صورت حضوری خواهد بود.

وی افزود: اساتید دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان مطابق روال عادی پیش از شیوع کرونا با رعایت دستورالعمل‌های لازم در کلاس‌های درس، حضور خواهند داشت و برگزاری هرگونه کلاس آموزشی به‌صورت مجازی ممنوع خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس‌ها خاطرنشان کرد: زمان و مکان کلاس‌های درس در برنامه آموزشی دانشجویان در سامانه آموزشیار گنجانده شده و علاوه بر آن اطلاعات لازم برای ورود دانشجویان به دانشگاه در وب‌سایت واحدها و شبکه‌های اجتماعی هر واحد منتشر شده است.

نقیلو گفت: با توجه به حضوری شدن وضعیت آموزش در دانشگاه‌ها حضور و غیاب صرفاً بر مبنای حضور و یا عدم حضور در کلاس درس، تعریف شده است.

وی درخصوص اسکان دانشجویان غیربومی در خوابگاه‌ها اظهار داشت: مقدمات اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی فراهم شده و پذیرش دانشجویان غیربومی از عصر روز ۱۳ فروردین در خوابگاه‌های دانشجویی واحد زنجان انجام خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر