logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۵۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

حضور بیش از 100 دانشجو در اردوهای جهادی نوروزی زنجان/ مراکز بهداشت و داروخانه در اوریاد ماهنشان تعطیل است

حضور-بیش-از-100-دانشجو-در-اردوهای-جهادی-نوروزی-زنجان-مراکز-بهداشت-و-داروخانه-در-اوریاد-ماهنشان-تعطیل-است
معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه از 2 تا 12 فروردین‌ماه اردوی جهادی نوروزی بسیج دانشجویی استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 100 دانشجو در اردوهای جهادی نوروزی بسیج دانشجویی استان زنجان ایفای نقش خواهند کرد.

محمدعلی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزار اردوهای جهادی نوروزی در بسیج دانشجویی استان زنجان، اظهار کرد: بسیج دانشجویی استان زنجان اردوهای جهادی را به‌صورت قرارگاهی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان متشکل از دانشگاه‌های پیام‌نور، زنجان، علوم پزشکی، فرهنگیان، آزاد، ادوار بسیج دانشجویی است، ابراز کرد: این قرارگاه در شهرستان ماهنشان و در بخش اوریاد و پری فعالیت دارد.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه از 2 تا 12 فروردین‌ماه اردوی جهادی نوروزی بسیج دانشجویی استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: بیش از 100 دانشجو در اردوهای جهادی نوروزی بسیج دانشجویی استان زنجان ایفای نقش خواهند کرد.

وی با اشاره به حوزه‌های فعالیتی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان، عنوان کرد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان زنجان در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، و... فعالیت می‌کنند.

نصیری با بیان اینکه برخی از مدارس در شهرستان ماهنشان سرویس بهداشتی ندارد، افزود: برای مدارسی که سرویس بهداشتی ندارند سرویس بهداشتی احداث و رنگ‌آمیزی مدارس توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در منطقه پری ماهنشان در حال غربالگری‌های بهداشتی و پزشکی هستند، ادامه داد: خدمات پزشکی توسط دانشجویان ترم آخر پزشکی به روستاییان ارائه می‌شود.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه حدود یک سال و 6 ماه است که بسیج دانشجویی استان زنجان در منطقه پری و اوریاد ماهنشان در حال ارائه خدمات جهادی است، افزود: مسائل مناطق اوریاد و پری ماهنشان توسط بسیج دانشجویی احصا شده و بر اساس این مسائل احصا شده سند پیشرفتی برای این منطقه نوشته شده است و در حال پیگیری اجرایی‌شدن سند پیشرفت هستیم.

وی با بیان اینکه راه‌های ماهنشان کیفیت لازم را ندارد، ابراز کرد: مراکز بهداشت و داروخانه مناطق اوریاد و خیرآباد تعطیل است و دکتر در این مناطق حضور ندارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر