logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۵۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

حاشیه عجیب مراسم اسکار ۲۰۲۲

حاشیه-عجیب-مراسم-اسکار-۲۰۲۲
ویل اسمیت دقایقی پیش از بردن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد ناگهان روی صحنه رفت و با زدن سیلی بر گونه یکی از اهداکنندگان جوایز همه حاضران در سالن و بینندگان بین‌المللی مراسم را غافلگیر کرد.

به گزارش موج رسا; اسمیت ۵۳ ساله برای بازی در نقش ریچارد ویلیامز (پدر وینس و سرنا ویلیامز) در فیلم سینمایی «شاه ریچارد» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در نود و چهارمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار شد اما آنچه نام او را در پر سرو صدا ترین شب سینمایی سال سر زبان‌ها انداخت، نه این جایزه مهم که پریدن روی صحنه و سیلی زدن بر چهره کریس راک بود.

پس از شوخی عجیب راک با سر بدون مو جادا پینکت اسمیت که به نوعی بیماری طاسی موضعی دچار است، اسمیت ناگهان روی صحنه پرید و پیش از زدن یک سیلی محکم بر گونه اهداکننده جایزه اسکار دو بار فریاد زد: «اسم همسر من رو به زبان کثیفت نیار.» در حالی که برخی گمان می‌کردند این صحنه از آن شوخی‌های مراسم اسکار است اما چهره برافروخته و چشمان اشکبار اسمیت نشان می‌داد او در دفاع از همسر خود به راک حمله کرده و او را جلوی چشم مهمانان اسکار و میلیون‌ها بیننده بین‌المللی کتک زده است.

با وجود این اقدام، ویل اسمیت در هنگام دریافت جایزه اسکار با حالتی احساسی گفت: می‌خواهم از آکادمی عذرخواهی کنم. من می‌خواهم از همه دوستان نامزدم در این مراسم عذرخواهی کنم. لحظه زیبایی است و من برای بردن جایزه گریه نمی‌کنم. این گریه برای این است که بتوانیم نوری به همه مردم جهان بتابانیم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: هنر از زندگی تقلید می‌کند. من به پدری دیوانه شبیه هستم اما همانطور که در مورد شخصیت ریچارد ویلیامز (کاراکتر ویل اسمیت در فیلم" شاه ریچارد") گفته اند عشق شما را وادار به انجام کارهای دیوانه وار می‌کند.

مراسم اسکار شب گذشته با اهدای جایزه بهترین فیلم به فیلم «کُدا» به پایان رسید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر