logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۵۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا،

تبدیل وضعیت 34 تا 36 هزار ایثارگر در کشور/ برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی ایثارگران انجام شده است

تبدیل-وضعیت-34-تا-36-هزار-ایثارگر-در-کشور-برنامه‌ریزی‌ها-برای-برگزاری-مرحله-دوم-آزمون-استخدامی-ایثارگران-انجام-شده-است
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در زمینه اشتغال ایثارگران، مهم‌ترین چالش بنیاد شهید و امور ایثارگران تبدیل وضعیت ایثار گران بود، گفت: در دستگاه‌های دولتی 34 تا 36 هزار نفر تبدیل وضعیت شده و یا در حال تبدیل وضعیت هستند.

محمود پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در زمینه اشتغال ایثارگران مهم‌ترین چالش بنیاد شهید و امور ایثارگران تبدیل وضعیت ایثار گران بود، اظهار کرد: خوشبختانه تبدیل وضعیت ایثارگران در قانون بودجه سال 1400 و 1401 در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در دستگاه‌های دولتی 34 تا 36 هزار نفر تبدیل وضعیت شده و یا در حال تبدیل وضعیت هستند، ابراز کرد: گزارش عدم تبدیل وضعیت ایثارگران در برخی دستگاه‌های دیگر که مشمول قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران هستند به مجلس ارسال شده است و در حال پیگیری است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امیدوار هستیم که در سال 1401 مشکل این ایثار گران را حل کنیم، تصریح کرد: مرحله اول آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد در سال 1400 برگزار شد.

وی بیان کرد: مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون استخدامی برای باقی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد که موفق نشده اند در مرحله اول قبول شوند  برگزار خواهد شد.

پاکدل با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزار مرحله دوم آزمون استخدامی برای ایثارگران مشمولان بند ج ماده 87 انجام شده است، عنوان کرد: سه ظرفیت برای استخدام ایثارگران بازکرده بودیم که گروهی قبول شدند و گروهی انتخاب نشده‌اند که از ظرفیت باقی‌مانده حق انتخاب دارند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر