logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۵۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در گفت و گو با موج رسا:

مصرف بنزین در استان زنجان به طور میانگین ۸۵ درصد افزایش یافته است

مصرف-بنزین-در-استان-زنجان-به-طور-میانگین-۸۵-درصد-افزایش-یافته-است-
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه از ۲۶ اسفند ماه میزان مصرف بنزین در مقایسه با روز های قبل و سال های گذشته در استان افزایش داشت، گفت: در برخی از روز ها با رشد ۱۰۰ و حتی ۱۲۰ درصدی مصرف بنزین نسبت به روز های قبل و حتی سال گذشته مواجه بودیم با این شرایط مصرف بنزین به طور میانگین در حدود ۸۵ درصد رشد داشته است.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ۲۶ اسفند ماه میزان مصرف بنزین در مقایسه با روز های قبل و سالهای گذشته افزایش داشت چراکه سفر های نوروزی رو به رشد بود و شاهد سفر‌های بالایی در شمال غرب کشور و دروازه ورودی استان بودیم و مصرف بنزین با رشد قابل توجهی مواجه شد.

وی افزود: در برخی از روز ها با رشد ۱۰۰ و حتی ۱۲۰ درصدی مصرف بنزین نسبت به روز های قبل و حتی سال گذشته مواجه بودیم با این شرایط مصرف بنزین بعد از ۲۶ اسفند ماه به طور میانگین در حدود ۸۵ درصد رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و عدم محدودیتی که برای سفرهای نورزی وجود داشت ما از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که میزان مصرف سوخت در ایام نوروز با مصرف قابل توجهی مواجه خواهد بود بنابراین از ماه‌های قبل پیش‌بینی‌های لازم انجام شده بود و حتی بیشتر از نیاز ذخیره سازی انجام گرفته بود همین امر سبب شده تا حال حاضر  هیچ گونه مشکلی در تامین سوخت نداشته باشیم.    

وی عنوان کرد: حتی چندین برابر مصرف سوخت در تعطیلات نوروزی در استان ذخیره شده  و با اطمینان می‌توان گفت که هیچ کمبودی در تامین سوخت تا پایان نوروز نخواهیم داشت.

حبیبی با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات هر چه بهتر اکیپ‌های گشت این شرکت مداوم در جایگاه‌های عرضه سوخت حضور می‌یابند و مسائل و مشکلات را بررسی می‌کنند گفت: در صورت وجود خرابی در نازل‌ها و سایر مشکلات در کوتاه‌ترین زمان مسائل حل می‌شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر