logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۵۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

جشن بهارانه و نوروزگاه تا 12 فروردین در زنجان برگزار می‌شود/ برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در زنجان

جشن-بهارانه-و-نوروزگاه-تا-12-فروردین-در-زنجان-برگزار-می‌شود-برگزاری-ویژه-برنامه-گرامیداشت-روز-جمهوری-اسلامی-در-زنجان
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: جشن بهارانه و نوروزگاه تا 12 فروردین به ترتیب در محل سابق کارخانه کبریت و سبزه‌میدان زنجان برگزار می‌شود.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان در ایام نوروز 1401 اظهار داشت: برنامه‌ای با عنوان «جشن بهارانه» تا 12 فروردین، صبح و بعدازظهر در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان واقع در محل سابقه کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این برنامه شامل نمایشگاه صنایع دستی، برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی، مسابقات ورزشی و جُنگ شادی است که تا 12 فروردین در محل سابق کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود.

نظری با بیان اینکه این برنامه‌ها منحصراً توسط شهرداری برگزار می‌شود، افزود: نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 8 عصر خواهد بود و سایر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نیز از ساعت 4 تا 8 عصر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به فعالیت اتوبوس گردشگری گفت: اتوبوس گردشگری نیز تا 12 فروردین به‌صورت صبح و بعدازظهر (هر کدام یک تور) فعال است.

وی با بیان اینکه آغاز حرکت اتوبوس گردشگری از میدان بسیج خواهد بود، اظهار داشت: مسیر حرکت این اتوبوس شامل بازدید از موزه‌ها، مساجد تاریخی و بازار زنجان است که حرکت آن از میدان بسیج آغاز شده و دوباره به همان میدان برمی‌گردد.

نظری خاطرنشان کرد: ساعت فعالیت اتوبوس گردشگری در 2 نوبت 10 صبح و 16 بعدازظهر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به برگزاری جشن نوروزگاه در سبزه‌میدان گفت: این برنامه نیز تا روز 12 فروردین و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از ساعت 5 تا 7 عصر برگزار می‌شود.

وی در خصوص فعالیت پارک بانوان شرق زنجان خاطرنشان کرد: پارک بانوان، دایر بوده و آماده میزبانی از شهروندان است اما پارک خانواده غرب زنجان در اختیار منطقه یک شهرداری زنجان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: ویژه‌برنامه‌ای نیز به مناسبت گرامیداشت 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی) خواهیم داشت که جزئیات آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر