logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۵۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه طارم تاکید کرد:

لزوم هدایت تسهیلات به تولید دانش بنیان

لزوم-هدایت-تسهیلات-به-تولید-دانش-بنیان
امام جمعه طارم با تاکید به هدایت تسهیلات به تولید دانش بنیان، گفت: باید از واردات بی رویه جلوگیری شود و واردات بی رویه خیانت به تولید کنندگان داخلی و کارگران عزیز است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه های پیش از نماز جمعه با تبریک سال نو، اظهار کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا برای مسافران میزبان خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه مساجد پایگاه های امت حزب الله است، ابراز کرد: باید دست به دست هم دهیم و برنامه‌های فرهنگی را در مساجد گسترش دهیم و سعی کنیم جوانان بیشتری را به مساجد جذب کنیم.
امام جمعه طارم بیان کرد: برای تقویت مساجد به جوانان انقلابی حزب اللهی نیاز داریم.
وی با اشاره به شعار سال، عنوان کرد: تولید راه حل مشکلات معیشتی مردم است.
منصوری با بیان اینکه راه نجات اقتصاد کشور در گرو رونق تولید است، ادامه داد: دانش بنیان یعنی تولید ثروت از علم.
وی با تاکید به هدایت تسهیلات به تولید دانش بنیان، افزود: باید از واردات بی رویه جلوگیری شود و واردات بی رویه خیانت به تولید کنندگان داخلی و کارگران عزیز است.
امام جمعه طارم با بیان اینکه بزرگترین مبارزه با آمریکا کار کردن در این کشور است، ابراز کرد: اگر از نظر اقتصادی وابسته باشیم از نظر سیاسی و نظامی هم وابسته خواهیم شد.
وی با بیان اینکه عزت و ذلت هر دو هزینه دارد، تصریح کرد: سوریه و دولت بشار اسد به دلیل حمایت از گفتمان مقاومت هزینه سنگینی پرداخت کرد و امروز ثمرات شیرین آن را می بیند.
منصوری بیان کرد: امارات یک زمانی در کنار آمریکا و عربستان و تروریست ها بود زمانی که دید آمریکا قابل اعتماد نیست از خواب غفلت بیدار شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر