logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۵۸۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

۳ باند سرقت در استان زنجان متلاشی شد/ خودروهای پلیس آگاهی زنجان به دوربین پلاک خوان خودرویی مجهز شد

۳-باند-سرقت-در-استان-زنجان-متلاشی-شد-خودروهای-پلیس-آگاهی-زنجان-به-دوربین-پلاک-خوان-خودرویی-مجهز-شد
جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاش های بی وقفه پلیس در راستای مبارزه و پیشگیری از سرقت، گفت: سه باند سرقت در استان در پی تلاشها و اقدامات فنی پلیس متلاشی شد.

مجید اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ قرارگاه مبارزه با سرقت در استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: طبق مصوبات قرارگاه مبارزه با سرقت تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی موظف هستند از تجهیزات، امکانات و بیت المال در اختیار آن دستگاه و نهاد مراقبت و حراست کنند.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ظرفیت کمپ‌های تبصره ماده ۱۶ افزایش پیدا کرد، ابراز کرد: تعداد قابل توجهی از معتادان متجاهر دستگیر و تحویل کمپ های ترک اعتیاد تبصره ماده ۱۶ شدند.

جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه معتادان متجاهر عمده دلیل افزایش جرائم خرد هستند، تصریح کرد: تقریبا نیمی از معتادان متجاهر دستگیر شده از سارقین سابقه دار بودند که در کمپ‌های ترک اعتیاد هستند.

وی با اشاره به رایزنی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با مقامات قضایی، عنوان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با مقامات قضایی در ایام تعطیلات عید نوروز به سارقان حرفه ای و سابقه داری که در زندان‌ها هستند مرخصی اعطا نشد.

اسکندری با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان بر مجرمان و سارقان، خاطرنشان کرد: تمامی مجرمان و سارقان به خصوص مجرمانی که جرائم مهم مانند سرقت از مغازه و خانه، و سرقت خودرو را انجام می‌دهند زیر چتر اطلاعاتی پلیس هستند.

وی با اشاره به تلاش های بی‌وقفه پلیس در راستای مبارزه و پیشگیری از سرقت، افزود: سه باند سرقت در استان در پی تلاشها و اقدامات فنی پلیس متلاشی شد.

جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: اموال مسروقه از این باند‌های سرقت کشف شد.

وی با اشاره به افزایش تعداد گشتی‌های پلیس در تعطیلات عید نوروز برای مقابله با سرقت، ابراز کرد: پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی تعداد گشتی های خود را برای پیشگیری و مقابله با سرقت در ایام تعطیلات عید نوروز افزایش داده است.

اسکندری با بیان اینکه افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در نقاط آلوده و آسیب پذیر از نظر جرائم مهمه در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: تا به امروز مورد خاصی در استان از نظر جرائم مهمه رخ نداده است.

وی با اشاره به تجهیز خودروهای پلیس آگاهی به دوربین پلاک خوان خودرویی برای اولین بار در زنجان، عنوان کرد: این خودرو های پلیس آگاهی در جهت شناسایی و توقیف خودروهای سرقتی در محورهای مواصلاتی و داخل شهر اقدام به گشت زنی می‌کنند.

جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان است، عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تردد خودروها و افراد مشکوک سریعاً پلیس را مطلع کنند.

وی در توصیه‌ای به شهروندان عنوان کرد: شماره تماس ۱۱۰ و سامانه پیامکی پلیس آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی است.

اسکندری با بیان اینکه شهروندان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا گزارش سرقت مستقیماً پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان را از موضوع مطلع کنند تا پلیس آگاهی سریعا اقدامات لازم را انجام دهد، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با شماره ۰۲۴_۲۱۸۲۱۵۱۶ مرفوک پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان تماس بگیرند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر