logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۵۸۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان:

۷۰۰ گروه جهادی در عید نوروز ارائه خدمات می‌کنند

۷۰۰-گروه-جهادی-در-عید-نوروز-ارائه-خدمات-می‌کنند
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه ۷۰۰ گروه جهادی جغرافیا محور و محل محور در نوروز در عرصه‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه در ایام عید نوروز قرار داریم توزیع پوشاک و بسته‌های کمک معیشتی نیز در دستور کار گروه های جهادی است.

فرشاد پیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه گروه‌های جهادی در بازه های زمانی مختلف اقدام به خدمت رسانی به مستضعفین می کنند، اظهار کرد: این گروه های جهادی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال زایی، آموزش، بهداشت، سلامت، علمی، کشاورزی، و... فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در حوادث غیرمترقبه مانند سیل زلزله ایفای نقش می‌کنند، ابراز کرد: گروه های جهادی در زمان همه گیری ویروس کرونا در مناطق شهری، روستایی و حاشیه شهر خدمات رسانی بسیار خوبی به افراد کم برخوردار داشتند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به برگزاری یک دهه اردوی جهادی نوروزی در استان زنجان، تصریح کرد: امسال نیز مانند سال گذشته قرارگاه جهادی نوروزی در بسیج سازندگی استان زنجان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی نوروزی از ۲۰ اسفند ماه شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، عنوان کرد: اردوی جهادی نوروزی به مدت ۲۵ روز در استان برگزار می‌شود.

پیری با بیان اینکه باتوجه به سازماندهی های انجام شده گروه های جهادی در قالب گروه‌های جهادی جغرافیا محور و محله محور در سراسر استان ایفای نقش خواهند کرد، ادامه داد: یک هزار و ۲۶۷ گروه جهادی  در سامانه اطلس ثبت شده است و عمده این گروه ها محله محور هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر تشکیل قرارگاه جهادی نوروزی استان در شهرستانها نیز قرارگاه جهادی نوروزی شهرستان ها تشکیل شده است، افزود: این قرارگاه‌ها از موازی‌کاری گروه‌های جهادی جلوگیری کرده و موجب هماهنگی بیشتر گروههای جهادی با همدیگر می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه ۷۰۰ گروه جهادی جغرافیا محور و محل محور در نوروز در عرصه های مختلف ایفای نقش می‌کنند، ابراز کرد: با توجه به اینکه در ایام عید نوروز قرار داریم توزیع پوشاک و بسته های کمک معیشتی نیز در دستور کار گروه های جهادی است.

وی با بیان اینکه ۲۰۵ گروه جهادی از بین ۷۰۰ گروه جهادی فعال در عید نوروز به صورت جغرافیا محور ارائه خدمات خواهند کرد، تصریح کرد: گروه های جهادی نوروزی به صورت ویژه در حوزه های آب شرب، آب کشاورزی و مسکن محرومین ایفای نقش خواهند کرد.

 

پیری با بیان اینکه بسیج دانشجویی در عید نوروز امسال برای ارائه خدمات بیشتر، قرارگاه جهادی نوروزی را راه اندازی کرده است، عنوان کرد: بسیج دانشجویی در منطقه اولیای ماهنشان و حاشیه شهرها ارائه خدمات خواهد کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر