logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۵۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

فوت یک نفر در اثر واژگونی خودرو پژو در زنجان/ تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان افزایش پیدا کرده است

فوت-یک-نفر-در-اثر-واژگونی-خودرو-پژو-در-زنجان-تردد-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-افزایش-پیدا-کرده-است
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور زنجان_ قزوین، گفت: این سانحه رانندگی منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو سرنشین دیگر شد.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک سال نو به تمامی شهروندان استان زنجان، اظهار کرد:  در آزادراه زنجان_ قزوین در کیلومتر ۳۵ شمالی یک دستگاه خودروی شخصی پژو دچار واژگونی شده است.

وی با بیان اینکه این واژگونی منجر به فوت یک نفر و مجروحیت دو نفر از سرنشینان این خودرو شده است، ابراز کرد: عدم توجه به جلو منجر به این حادثه تلخ شده است.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تردد در محور های مواصلاتی استان زنجان نسبت به روز های گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: بیشترین تردد در محورهای زنجان قزوین و زنجان تبریز است.

وی با بیان اینکه اکثر جاده‌های استان زنجان لغزنده است، عنوان کرد: تردد در محور زنجان طارم با زنجیر چرخ ممکن است.

میناخانی خاطر نشان کرد: با توجه به لغزنده بودن محورها رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تمامی رانندگان به صورت ویژه بستن کمربندهای ایمنی توسط سرنشینان به خصوص سرنشینان صندلی عقب را کنترل کنند، ادامه داد: در اکثر واژگونی‌ها شاهد هستیم که سرنشینانی که کمربند ایمنی را نبسته اند دچار آسیب‌های شدید شده اند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه تردد تصادفات در راه‌های استان زنجان در طول نوروز خوب و روان بوده است، ابراز کرد: متاسفانه امروز با واژگونی یک خودرو یک نفر فوت شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر