logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۵۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تولید، دانش بنیان یعنی با حداقل امکانات حداکثر نتیجه حاصل شود/ قدرت اقتصادی استقلال را تکمیل می‌کند

تولید،-دانش-بنیان-یعنی-با-حداقل-امکانات-حداکثر-نتیجه-حاصل-شود-قدرت-اقتصادی-استقلال-را-تکمیل-می‌کند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تولید دانش بنیان یعنی تولید باید نو، جدید و ابتکاری باشد، ادامه داد: تولید، دانش بنیان یعنی با حداقل امکانات حداکثر نتیجه حاصل شود بهره وری های لازم اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک سال نو و سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین، اظهار کرد: سال‌های سال است که رهبری کشور را به سوی تولید، اقتصاد، اشتغال و کارهای اقتصادی هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه به نظر من این شعار ۳ مولفه اساسی را در بر دارد، ابراز کرد: یکی از مولفه‌های این شعار تولید است که در اول شعار سال بیان شده است.
باید نتیجه تولید و دانش‌بنیان منجر به اشتغال شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دومین موضوع مهم که در این شعار وجود دارد این است که تولید باید دانش بنیان باشد، تصریح کرد: باید نتیجه تولید و دانش بنیان منجر به اشتغال شود.
بیگدلی با بیان اینکه اگر تولید منجر به اشتغال نشود شاید خروجی از خود در جامعه نشان ندهد، عنوان کرد: رهبری دولت را در مرحله اول و مجلس را در مرحله دوم و قوه قضاییه را در مرحله سوم در این شعار مورد خطاب قرار دادند.
وی با بیان اینکه تولید دانش بنیان یعنی تولید باید نو، جدید و ابتکاری باشد، ادامه داد: تولید، دانش بنیان یعنی با حداقل امکانات حداکثر نتیجه حاصل شود بهره وری های لازم اتفاق بیفتد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هیچ کشوری با وابستگی به استقلال نمی رسد، افزود: رهبری در سالهایی که تولید و اقتصاد را در نام گذاری ها مورد توجه قرار داده است هدفشان استقلال کشور بوده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در استقلال سیاسی هیچ مشکلی ندارد، ابراز کرد: کشور با تمام توان در بعد سیاسی به معنی واقعی کلمه استقلال سیاسی را دارد.
بیگدلی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در استقلال نظامی و امنیتی در حد اعلای خود قرار دارد، تصریح کرد: در این بعد ما استقلال لازم و کافی را به دست آورده‌ایم و امروزه دشمنان ما در مقابل این استقلال و توان جمهوری اسلامی تسلیم هستند.
سالهای گذشته دشمنان در حوزه اقتصادی به کشور فشارهای زیادی را وارد کرده اند
وی با بیان اینکه در سالهای گذشته دشمنان در حوزه اقتصادی به کشور فشارهای زیادی را وارد کرده‌اند، عنوان کرد: با هدایت ها و راهبرد تعیین کردن ها و اعمال سیاست‌های کلی از طرف مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی توانسته است گردنه‌های اساسی هجمه اقتصادی را پشت سر بگذارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، بیان کرد: گاهی هجمه های امنیتی دشمنان در راستای فلج کردن مسائل اقتصادی جمهوری اسلامی بوده است.
وی با بیان اینکه هر کشوری با سه مولفه می‌تواند به استقلال کافی برسد، ادامه داد: قدرت، رهبری توانمند و عادل و تفکر و اندیشه سه مولفه استقلال کشور ها هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هر کشوری باید ایدئولوژی داشته باشد و بداند با چه هدفی و به چه سمتی حرکت می‌کند، افزود: این هدف را اسلام برای ما مشخص کرده است و اسلام به ما گفته است که در مقابل مستکبرین حق تسلیم شدن را ندارید و در مقابل ظالم تسلیم نشوید.
ما باید أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ باشیم
وی با بیان اینکه اسلام به ما گفته است که ما باید أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ باشیم، ابراز کرد: در مقابل کفار باید قدرتمند باشیم و در بین مسلمانان رحیم و رحمان و این راهی است که اسلام و ائمه به ما نشان داده اند و امام خمینی این کار را اجرا و مقام معظم رهبری به آن استمرار بخشید.
بیگدلی با بیان اینکه امروز اگر رهبری جامعه را در راستای تولید و اشتغال هدایت می کند در امتداد همین مسئله است، تصریح کرد: رهبری میداند که امروز ما از کجا ضربه پذیریم و از کجا روزنه نفوذ دشمن و وجود دارد و آنجا را ترمیم و جامعه را هدایت می‌کند.
وی با بیان اینکه در این رهبری ها سه ویژگی می‌تواند وجود داشته باشد، عنوان کرد: اگر با یک هجمه و تحریم رهبری فرو ریخت جامعه فرو میریزد اما انقلاب ما توانسته از گردنه ها و بحران های سختی عبور کند و ما می‌بینیم که این تحریم ها فرو ریخته و آمریکا خود به این امر معترف است.
اشتغال در حال رونق گرفتن است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تولید به رونق افتاده و اشتغال در کشور در حال رونق گرفتن است، ادامه داد: رشد اقتصادی چهار درصدی در کشور اتفاق افتاده که امید آن می رود رشد اقتصادی در سال آینده بیشتر شود.
وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های استقلال قدرت است، افزود: قدرت در چند محور اتفاق می‌افتد و امکان تحقق قدرت تک محوری و تک مولفه‌ای وجود ندارد.
بیگدلی با بیان اینکه قدرت باید در بعد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و رسانه ای ایجاد شود، ابراز کرد: این ۵ محور می تواند قدرت ساز باشد.
وی با بیان اینکه تولید قدرت جمهوری اسلامی در بعد سیاسی خوب است، تصریح کرد: تولید قدرت نظامی جمهوری اسلامی در حد اعلای خود قرار دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در استقلال فرهنگی مردم خیلی خوب حرکت کرده‌اند اگرچه در این حوزه ضربه‌هایی دیدیم اما مقاومت‌های مردم ویژه بوده است، عنوان کرد: این را مدیون امام حسین (ع) و مکتب عاشورا و فرهنگ مهدوی هستیم.
وی با بیان اینکه ما در بعد اقتصادی و رسانه‌ای ضربه‌هایی دیده‌ایم، ادامه داد: در بحث رسانه که قدرت، حرف، امکانات و برنامه نظام را به دنیا معرفی می کند نیاز به کار و تلاش است و در کنار قدرت رسانه ای قدرت اقتصادی است.
قدرت اقتصادی استقلال را تکمیل می‌کند
بیگدلی با بیان اینکه قدرت اقتصادی استقلال را تکمیل می‌کند و به سرانجام می‌رساند، افزود: چرا که این قدرت اقتصادی است که خود را در سفره مردم نشان می دهد.
وی با بیان اینکه این توانمندی اقتصادی، تولید و اشتغال است که مردم آن را لمس و احساس می کنند، ابراز کرد: اگر رهبری می فرمایند که تولید دانش بنیان؛ یعنی تولید نیاز به صنعت، سرمایه گذاری و برنامه ریزی دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رهبری در شعار سال می‌فرمایند تولید، دانش بنیان یعنی اینکه ما وابسته نیستیم، خاطرنشان کرد: یعنی ما در بحث تولید نمی رویم علم را از کشورهای دیگر کپی کرده و در کشور خودمان جاری کنیم.
وی با بیان اینکه اگر رهبری می‌فرمایند تولید دانش بنیان باید اشتغال آفرین باشد یعنی اینکه نتیجه این دو باید به سر سفره مردم بیاید، ابراز کرد: اگر نتیجه تولید ودانش بنیان به سفره مردم برسد و مردم خود آن را لمس کنند آن قدرتی که نظام به دنبال آن است، دست خواهد یافت و امید دشمن به ناامیدی می گراید.
بیگدلی بیان کرد: این امر به همت متخصصان ایرانی محقق خواهد شد و در سال ۱۴۰۱ و شروع قرن این امر محقق خواهد شد به امید خدا.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر