logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۵۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

آمادگی راهداری های زنجان برای خدمات رسانی به مسافران تابستان/ثبت بیش از یک میلیون تردد در جاده های زنجان

آمادگی-راهداری-های-زنجان-برای-خدمات-رسانی-به-مسافران-تابستان-ثبت-بیش-از-یک-میلیون-تردد-در-جاده-های-زنجان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از آمادگی راهداری های زنجان برای خدمات رسانی به مسافران تابستان خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران ضمن اعلام آمادگی‌های لازم برای راهداری سفرهای تابستانی اظهارداشت: از سوم تا هفتم  تیرماه سالجاری همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و ایام تعطیلات عید سعید فطر، یک میلیون 904 هزار تردد در محورهای استان زنجان ثبت شد .

وی ضمن تأکید بر توجه به هشدارهای ایمنی و ترافیکی و پرهیز از رانندگی طولانی‌مدت گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان با تعاملی بیش از پیش آماده خدمات‌رسانی به مسافرین و کاربران جاده‌ای هستند و تمامی تلاش دستگاه‌ها کاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر با همکاری و همراهی مردم و مسافرین است.

این مسئول تصریح کرد:در این مدت یک میلیون و 600هزار تردد در محورهای استان زنجان مربوط به تردد وسایل سبک بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  یادآور شد:در این ایام سرعت متوسط وسایل عبوری در جاده های استان 83کیلومتر در ساعت،درصد تخلف سرعت غیر مجاز 5درصد،درصدسبقت غیرمجاز 1درصد و درصد تخلف فاصله طولی غیر مجاز 15درصد گزارش شده است.

دست نشان بیان داشت:با شروع و اجرای طرح راهداری تابستانی در تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان، راهداران و فعالان عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت.

وی گفت: با هماهنگی سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای میپردازند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر