logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۵۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با موج رسا:

بدنبال تأمین زمین دولتی برای ایثارگران هستیم/ اختصاص پنج درصد از مسکن ملی به ایثارگران

بدنبال-تأمین-زمین-دولتی-برای-ایثارگران-هستیم-اختصاص-پنج-درصد-از-مسکن-ملی-به-ایثارگران
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه الان بیشتر به سمت تفاهم نامه های واگذاری زمین حرکت کرده‌ایم، گفت: به دنبال این هستیم تا زمین های دولتی که تقریباً رایگان هستند تامین و در اختیار ایثارگران قرارگیرد.

علی پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در قوانین مرتبط به ایثارگران و به خصوص قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بهره مندی از مزایایی همچون مسکن پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: در مواد ۳،۷،۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به این امر پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تورمی که در سال های قبل وجود داشت سهم تسهیلات در سبد مسکن بسیار کاهش پیدا کرد، ابراز کرد: در سال‌های گذشته تسهیلات مسکن ۷۰ درصد از هزینه خرید مسکن ایثارگران را پوشش می‌داد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه الان بیشتر به سمت تفاهم نامه های واگذاری زمین حرکت کرده‌ایم، تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا زمین های دولتی که تقریباً رایگان هستند تامین و در اختیار ایثارگران قرارگیرد.

وی بیان کرد: با معافیت‌های پروانه و انشعابات آب، برق و گاز و تسهیلات ۴ درصدی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مسکن قیمت تمام شده مسکن برای ایثارگان کاهش پیدا می‌کند.

پاکدل با اشاره به سفرهای رئیس جمهور و مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور، خاطر نشان کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور مصوب شده است که ۵ درصد از مسکن ملی برای ایثارگران اختصاص پیدا کند.

وی عنوان کرد: این امر می‌تواند بخشی از مشکلات و چالش‌های مسکن را در جامعه ایثارگران کاهش دهد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر