logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۵۷۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده استان زنجان خبرداد؛

تشدید نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در زنجان‌

تشدید-نظارت‌ها-بر-ناوگان-حمل-و-نقل-بار-و-مسافر-در-زنجان‌
رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه گشت‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در عوارضی‌ها مستقر هستند و بر ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر نظارت خواهند کرد، گفت: نظارت‌های ویژه‌ای بر حمل‌ونقل مسافران کشور صورت خواهد گرفت.

حمید سلمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هماهنگی‌ها جهت استقرار نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایانه‌های مسافربری استان زنجان انجام شده است، اظهار کرد: اکیپ‌های کنترلی و نظارتی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در طول ایام نوروز (25 اسفند تا 15 فروردین) فعال هستند.

وی با بیان اینکه گشت‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در عوارضی‌ها مستقر هستند و بر ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر نظارت خواهند کرد، ابراز کرد: نظارت‌های ویژه‌ای بر حمل‌ونقل مسافران کشور صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه قیمت بلیط‌ها در ایام نوروز به‌هیچ‌عنوان افزایش نخواهد یافت، تصریح کرد: از طریق سامانه امید تمامی مسافران بررسی می‌شوند و از ارائه بلیط به مسافرانی که دو دوز واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند خودداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه بلیط فقط به افرادی که دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند ارائه می‌شود، عنوان کرد: قبل از نوروز با همکاری شهرداری‌های استان تمامی مشکلات پایانه‌های مسافربری احصا شده است و شهرداری‌ها نسبت به برطرف‌کردن مشکلات پایانه‌های مسافربری و زیباسازی پایانه‌های مسافربری اقدام کرده‌اند.

سلمانیان با بیان اینکه قبل از نوروز به‌تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل و ناوگان حمل‌ونقل استان زنجان ابلاغ شده است که نسبت به زیباسازی شرکت‌ها و ناوگان اقدام کنند، ادامه داد: کلیه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی استان زنجان آماده پذیرایی و استقبال از مسافرین نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه برای اولین‌بار در مجتمع خدماتی رفاهی پاسارگاد از دیروز برنامه‌های بسیار متنوعی برای مسافران نوروزی استان زنجان در حال اجرا است، افزود: گروه‌های نمایشی و موسیقی از مسافرانی که به استان زنجان سفر می‌کنند استقبال می‌کنند.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده استان زنجان با بیان اینکه این برنامه‌ها در مجتمع خدماتی رفاهی پاسارگاد تا 15 فروردین ادامه دارد، ابراز کرد: در تلاش هستیم امسال نوروز متفاوتی را نسبت به سال‌های قبل برای مسافران ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: به‌تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی اعلام شده است که در مواقع بارندگی و اتفاقات غیرمترقبه اسکان اضطراری مسافران در این مجتمع‌ها انجام شود و راهدارخانه‌ها آماده پذیرش مسافران در مواقع بروز اتفاقات غیرمترقبه هستند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر