logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پنجم مرداد؛

دومین همایش کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی در زنجان برگزار می شود

دومین-همایش-کرامت-انسانی-در-آموزه‌های-رضوی-در-زنجان-برگزار-می-شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پنجم مرداد ماه سال جاری، دومین همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; ناصر مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، شب‌های شعری با محوریت اشعاری در مورد امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) در تیرماه سال جاری برگزار می‌کند.

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اعلام این مطلب در جلسه ستاد اجرایی جشنواره امام رضا(ع)، تاکید کرد: اولین شب شعر همزمان با روز قلم در ١٤ تیرماه در مسجد امام رضا(ع)  واقع در امجدیه و با حضور جمعی از شاعران اهل بیت(ع) خواهد بود.

وی دومین شب شعر در طول تیرماه را  همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) دانسته و گفت: این مراسم نیز ٢٩ تیرماه در مسجد امام صادق(ع) واقع در شهرک انصاریه برگزار می‌شود تا با قرائت اشعاری از اهل بیت(ع) بر شکوه معنوی این شب‌ها افزوده شود.

مقدم برگزاری این شب‌های شعر را با همکاری کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد امام رضا(ع) و امام صادق(ع) اعلام کرده و اظهار داشت: به دلیل تاکید بر برگزاری این برنامه‌ها به صورت مردمی، مساجد به عنوان میزبان برنامه‌ها انتخاب شده است.

این مقام مسئول با اشاره به فرارسیدن برگزاری دومین همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی در زنجان که از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است، افزود: مراسم اختتامیه این برنامه در روز پنجم مردادماه و به مناسبت تولد این حضرت برگزار می‌شود و ستاد اجرایی این جشنواره در زنجان سعی در برگزاری هر چه بهتر آن دارد.//ن

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ ]
دوره فعالیت های فرهنگی وهنری دولت در چهار سال گذشته بدترین دوره تاریخ استان زنجان را پشت سر می گذارد
فرم ارسال نظر