logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۵۷۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

مدعیان حقوق بشر همواره در برابر کشته شدن مسلمانان سکوت می‌کنند

مدعیان-حقوق-بشر-همواره-در-برابر-کشته-شدن-مسلمانان-سکوت-می‌کنند
امام جمعه با اشاره به کشته شدن ۸۱ مسلمان و ۴۱ شیعه در عربستان، گفت: این افراد را به بهانه تروریسم در برابر ماهواره ها اعدام کردند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه با تبریک نیمه شعبان و ولادت دوازدهمین امام شیعیان، اظهار کرد: این عید وعده پیامبران و آرزوی تمامی پیامبران و موحدین و مستضعفان جهان است.

وی با بیان اینکه هیچ پیامبری نگفته است که تمام ماموریت‌های خود را انجام داده است، ابراز کرد: همیشه افرادی بوده اند که مانع انجام تمام ماموریت های پیامبران بودند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه صاحبان زر و زور و تزویر مانع اجرای تمامی مأموریت‌های پیامبر بودند، تصریح کرد: اهل تزویر در ظاهر از انسانیت و دین می‌گویند اما عملشان خلاف آن است و سعی می کنند مردم را در جهل نگه دارند تا ظالمان بر مردم غالب شوند.
وی با بیان اینکه تمامی پیامبران و عده داده‌اند که پایان تاریخ پایان خوشی است، عنوان کرد: اهداف جامانده پیامبران را حضرت مهدی (عج) محقق خواهد کرد.
آیت الله خاتمی با اشاره به روز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، ادامه داد: نعمتی که جای آن هرگز پر نمی‌شود سلامت و امنیت است و سربازان گمنام امام زمان (عج) روز و شب تلاش می کنند تا امنیت را برای ما فراهم کنند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری وزارت اطلاعات را یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد معرفی کردند، افزود: رهبری می فرمایند: در این وزارتخانه یک جناح وجود دارد و آن جناح انقلاب است.
امام جمعه زنجان با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت ایران، عنوان کرد: مهمترین دارایی ایران در آن زمان نفت بود و همراهی رجال سیاسی و مذهبی با هم موجب موفقیت ملی شدن صنعت نفت شد.
وی با اشاره به سالروز تهاجم وحشیانه حکومت پهلوی به مدرسه فیضیه قم، ابراز کرد: آن روز حکومت طاغوت طلاب بی‌دفاع را به شهادت رساند و قرآن ها کتاب ها و امامه ها را به آتش کشید.
آیت الله خاتمی با اشاره به فروردین ۶۱ سالروز افتخار آفرین عملیات فتح المبین، تصریح کرد: بیشترین شهدا در اسفند ماه به شهادت رسیده‌اند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه بزرگترین جنایت کار فقط و فقط آمریکاست، خاطرنشان کرد: آنهایی که در مقابل آمریکا بودند و مقاومت کردند پیروزی از آن آنهاست.
وی با اشاره به کشته شدن ۸۱ مسلمان و ۴۱ شیعه در عربستان، عنوان کرد: این افراد را به بهانه تروریسم در برابر ماهواره ها اعدام کرده اند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر