logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۵۷۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دکتری علوم سیاسی در گفتگو با "تیتر۱":

دیپلماسی مقتدرانه ایران با جنازه سیاسی نازنین زاغری غرب را متحمل هزینه کرد/ بهره برداری مادی از یک مهره سوخته هنر دولت سیزدهم بود

دیپلماسی-مقتدرانه-ایران-با-جنازه-سیاسی-نازنین-زاغری-غرب-را-متحمل-هزینه-کرد-بهره-برداری-مادی-از-یک-مهره-سوخته-هنر-دولت-سیزدهم-بود-
حسن محبتی گفت: نازنین زاغری به عنوان جاسوس در راستای تخریب نظام و علیه امنیت ملی فعالیت داشت و انگلیس برای یک شخص بی گناه هزینه نمی دهد.

به گزارش موج رسا; حسن محبتی با اشاره به اینکه دشمن جنگ رسانه ای و تبلیغاتی خود را طی روزهای آینده علیه ایران آغاز می کند، افزود: نازنین زاغری در راستای تخریب نظام و علیه امنیت ملی فعالیت داشت و انگلیس برای یک شخص بی گناه هزینه نمی دهد. 

 
وی اظهار داشت: ارزش جنازه سیاسی زاغری برای دشمن به اندازه ای بود که کشورهای عربی را واسطه کرد، اقدام علیه امنیت ایران در قالب مترجم بین المللی رابط بین کشورها نشان می دهد که زاغری جاسوس اطلاعاتی را رد و بدل کرده است. 
 
محبتی با اشاره به اینکه خبری شدن لحظه خروج زاغری از ایران ثابت کرد که غرب برای وی متحمل هزینه مادی و رسانه ای شد، گفت: نهادهای امنیتی کشورمان اطلاعات بیشتری از این جاسوس منتشر می کنند و دست نظام خالی نیست. 
 
وی در ادامه خاطرنشان داشت: رویکرد و زبان دیپلماسی دولت آیت الله رئیسی با کابینه روحانی متفاوت است چرا که در گذشته بازگشت جاسوس ها به برجام گره زده می شد اما آزادی نازنین زاغری اقتدار دیپلماسی دولت کنونی را نشان داد. 
 
محبتی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از زبان موشکی و دیپلماسی قدرت همسو استفاده می کند، گفت: بهره برداری مادی از جاسوس سیاسی هنر قوه مجریه است، البته غرب هم باید هزینه مقابله با یک قدرت منطقه ای را بپردازد.  
 
وی در خاتمه گفت: ایران قرار نیست به واسطه خوشایند دیگر کشورها منافع خود را به خطر بیاندازد، اقدام ایران درباره نازنین زاغری اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد و پیام آشکاری برای غرب بود که دست از تحریم و بازی های سیاسی علیه کشورمان بردارد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر