logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۵۷۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به اردوی راهیان نور/ اردوی جهادی نوروزی در زنجان برگزار می شود

اعزام-۲-هزار-و-۵۰۰-نفر-به-اردوی-راهیان-نور-اردوی-جهادی-نوروزی-در-زنجان-برگزار-می-شود
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی در سطح کشور است، گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از استان زنجان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در شورای اداری استان زنجان با اشاره به ساماندهی گروه های جهادی، اظهار کرد: هر ساله اردوهای جهادی نوروزی در روستاها و مناطق محروم کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز گروه‌های جهادی در روستاهای محروم استان حضور خواهند داشت، ابراز کرد: بسیج جامعه کشاورزی از روز ۸ فروردین تا ۱۲ فروردین دوره‌های آموزشی برای کمک به دامپروران برگزار می‌کنند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه طرح بسیج آبرسانی به ۵۷ روستا در قالب ۱۲ طرح اجرا می‌شود، تصریح کرد: طرح بسیج آبرسانی بزرگترین طرح بعد از انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: هرچه زودتر طرح بسیج آبرسانی را در استان به پایان برسانیم پروژه‌های جدیدی را برای آبرسانی به روستاهای دیگر را در دستور کار قرار خواهیم داد.

سردار طهماسبی با اشاره به ساخت ۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، عنوان کرد: ساخت برخی از این واحدهای مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یکی از عملیات‌های بزرگ فرهنگی در کشور است، ادامه داد: دو هزار و ۵۰۰ نفر به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه حدود ۶۰۰ دانشجو به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: راهیان نور خانوادگی در دو بازه زمانی ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین و ۵ تا ۷ فروردین برگزار می‌شود.

آیت الله علی خاتمی در ادامه این جلسه با بیان اینکه من امام جمعه را رهبر هیچ حزب و جناحی نمی‌دانم، اظهار کرد: اگر یک نفر از مجرای قانونی به عنوان مدیر انتخاب شود من وظیفه دارم به او کمک کنم و تا الان هم غیر از این نبوده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: مدیران باید مانند دانه های تسبیح مکمل همدیگر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مدیران نوکران مردم هستند، تصریح کرد: هر کس خود را نوکر مردم نمی‌دانند اشتباه می‌کند که در جایگاه مدیریت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در ارزیابی مدیران باید به این توجه کرد که مدیر به چه میزان توانسته است از بودجه و اعتبارات ملی استفاده کند، عنوان کرد: هزینه کردن اعتبارات استانی امتیازی برای یک مدیر نیست و آن را هر شخصی می‌تواند انجام دهد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر