logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۵۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
تیتر۱"/ عالم بزرگ عربستان در کرج:

آل سعود با شهادت ۴۱ جوان شیعه ثابت کرد ابزار آمریکا و اسرائیل است/ آزادی خواهان القطیف و الاحساء پیرو مکتب امام خمینی (ره) بودند

آل-سعود-با-شهادت-۴۱-جوان-شیعه-ثابت-کرد-ابزار-آمریکا-و-اسرائیل-است-آزادی-خواهان-القطیف-و-الاحساء-پیرو-مکتب-امام-خمینی-(ره)-بودند-
روحانی السید الزکی الساده گفت: شهادت ۴۱ جوان شیعه به دستور آمریکا و اسرائیل انجام شده و آل سعود ابزار دست آنها است.

به گزارش موج رسا; عالم بزرگ عربستان ظهر امروز در تجمع بزرگ مردم انقلابی استان البرز که برای اعلام انزجار و نفرت از کشتار وحشیانه حکومت صهیونیستی صعودی برگزار شد، گفت: شهادت شیعیان شهر القطیف و الاحساء را به امام خامنه ای و آزادی خواهان جهان تسلیت می گویم. 

 
السید الزکی الساده افزود: امت اسلامی در این مقطع زمانی با نقشه های بسیار خطرناک و مورد حمایت استکبار جهانی و اذناب آنها در منطقه است، هر امت و نظامی که استقلال و آزادی می خواهد و بر سرنوشت خود تسلط پیدا کند قطعا با نقشه های آل سعود مواجه خواهد شد.  
 
وی اظهار داشت: ایران، سوریه، عراق، لبنان، فلسطین، بحرین، عربستان، افغانستان و پاکستان از نقشه های استکبار جهانی در امان نخواهند بود، از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی توسط امام خمینی (ره) تا کنون لیستی از جنایت ها توسط آل سعود علیه ایران انجام شده است. 
 
زکی الساده با اشاره به اینکه جنایت های عربستان علیه ایران حکایت از باطن آل سعود دارد، تصریح کرد: جنایت ترسناک اخیر آنها توسط بن سلمان نادان که شناسنامه تروریستی عربستان است انجام شد، در حالی که آنها حقوق بشر را همواره به عنوان نماد خود معرفی می کنند. 
 
وی با تاکید بر اینکه آمریکا ۱۳ میلیارد دلار برای پشتیبانی از اوکراین کمک کرده است و عربستان از آنها حمایت می کند، گفت: آمریکا و اسرائیل مسئول جنایت بزرگ اخیر در عربستان هستند در حالی که اگر فردی در ایران مجرم باشد همه دنیا قیام و آن را ضذ حقوق بشر می دانند. 
 
زکی الساده افزود: شهادت ۴۱ جوان شیعه به صورت آشکار با رضایت آمریکا و اسرائیل انجام شده و آل سعود ابزار آنها است، مسلمان حقیقی این نقشه ها را نپذیرفته و این ذلت و خواری را تا زمانی که سخنان امام حسین (ع) وجود داشته باشد از استکبار جهانی قبول نمی کند. 
 
وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی دل های آزادی خواهان جهان را زنده کرد، گفت: مدرسه امام خمینی (ره) مدرسه اسلام بوده و در تمام جهان گسترش پیدا کرده است، امروز کاروان شهدای ۲ استان عربستان ثمره مکتب بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است. 
 
عالم عربستان افزود: امام خمینی (ره) به آزادی خواهان جهان یاد داد که چگونه هویت خویش را به دست آورند و با پیمودن راه مقاومت بصیرت پیدا کنند، اتهام ۴۱ شهید عربستان تنها به همراه داشتن تصویر سید حسن نصرالله و زیارت مشهدالرضا (ع) در ایران بود. 
 
وی اظهار داشت: یکی از شهدا زمانی که زندانی شد ۱۳ سال بیشتر نداشت اما بعد از ۷ سال سرش بریده شد، آل سعود تنها به این موضوع اکتفا نکرد و حتی حاضر نشد جسد شهدا را تحویل دهد و خانواده ها را از برگزاری مراسم در فضای مجازی هم ممنوع کرد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر