logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۵۷۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

انرژی بیشتری باید برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان زنجان‌ گذاشته شود

انرژی-بیشتری-باید-برای-رفع-نقاط-حادثه‌خیز-استان-زنجان‌-گذاشته-شود
استاندار زنجان گفت: سال بعد باید انرژی بیشتری نسبت به نقاط حادثه‌خیز بگذاریم و نسبت به کیفیت راه‌ها نیز باید توجه کنیم.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز بعد از جلسه مشترک کمیسیون راهبری تصادفات و ایمنی راه‌ها و حمل‌ونقل استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه که در این جلسه تاکید شد این است که تمام تلاش ما باید این باشد که سعی کنیم در مراکز محورهای مختلف جاده‌ای استان، تلخ‌کامی برای هموطنانمان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه ضمن اینکه دستگاه‌های مختلف، حساسیت بیشتری نسبت به کار دارند، خودم نیز قطعا در تعطیلات نوروزی از مسیرها بازدید خواهم کرد، افزود: مقرر شد تا دستگاه‌ها برآورد کمّی از عملکرد خود داشته تا برای سال‌های آینده بتوانیم خود را بر مبنای برآورد کمّی امسال، تنظیم کنیم که سال‌های آینده، حوادث تلخ را تا حد ممکن در سطح استان کاهش دهیم.

افشارچی خاطرنشان کرد: موضوع اصلی این است که آمار دقیق داشته باشیم و بدانیم توزیع فراوانی اتفاقات ناگوار استان در کجاست تا بتوانیم منابع‌مان را در آنجا مستقر کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه مقرر شد تا به سراغ این برویم که اگر منابعی در جایی کمتر داریم، بیشتر کمک کنیم، اظهار داشت: برای مثال؛ هلال احمر، نیاز به تقویت دارد که باید این کار صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: سال بعد باید انرژی بیشتری نسبت به نقاط حادثه‌خیز بگذاریم و نسبت به کیفیت راه‌ها نیز باید توجه کنیم.

افشارچی گفت: باید بررسی و تحلیل کنیم تا اگر جایی نیاز به استقرار پاسگاه بود این کار را انجام دهیم و لجستیک پلیس و راهداری را تقویت کنیم.

استاندار زنجان ابراز کرد: تمام این کارها را یکباره نمی‌شود انجام داد اما وقتی آمار داشته باشیم قطعاً بر مبنای اعداد و ارقام می‌توان عملکرد و حرکت بهتری داشت.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر