logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۵۷۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

خدمات ارائه شده در شأن ایثارگران نیست

خدمات-ارائه-شده-در-شأن-ایثارگران-نیست
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه خدمات ارائه شده در شأن ایثارگران نیست، گفت: در تلاش هستیم خدمات شایسته ای به ایثارگران ارائه شود.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در برابر همه خانوده های شهدا و جانبازان سر تعظیم فرود می آورم، اظهار کرد: امروز هرچه داریم از شهدا و جانبازی جانبازان داریم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به خانوداه های شهدا و تکریم آن ها باید به شکل مناسب انجام شود، ابراز کرد: خانواده شهدا و ایثارگران در خط مقدم دفاع از ارزشها، نظام و انقلاب ایستاده و پایه کار هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه تغییر و تحول ضروری است، تصریح کرد: فلسفه تغییرات رسیدن به جایگاه مطلوب است.
وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما تجلیل و تکریم خانواده های شهدا بیشتر از گذشته است، عنوان کرد: ما نباید افرادی را بر روی کار بیاوریم که حتی ناخواسته کوچکترین ناراحتی را برای ایثارگران داشته باشند.
رفیعی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید مانند سایر ادارات باشد و متفاوت از سایر ادارات عمل کند، ادامه داد: باید ایثارگران و خانواده های شهدا مورد احترام واقع شوند.
وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در شأن ایثارگران نیست، افزود: در تلاش هستیم خدمات شایسته ای به ایثارگران ارائه شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است، ابراز کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه هویت اسلامی ایرانی و حماسی می بخشد.
وی با بیان اینکه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاعات و اسناد خوبی در خصوص شهدا دارد، خاطرنشان کرد: باید تولید محتواهای جذابی در خصوص شهدا انجام شود.
رفیعی با اشاره به قهرمانان دفاع مقدس و شهدا، تاکید کرد: قهرمانان زیادی در دفاع مقدس داریم که باید به نسل جدید معرفی شود.
درپایان از زحمات علی کاظمی تقدیر و امیر علی نیک بخش به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان معارفه شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر