logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۵۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

استان زنجان در طرح سپاس رتبه اول کشور را کسب کرد/ الگو شدن ایران برای کشورهای محور مقاومت دستاورد خون شهدا است

استان-زنجان-در-طرح-سپاس-رتبه-اول-کشور-را-کسب-کرد-الگو-شدن-ایران-برای-کشورهای-محور-مقاومت-دستاورد-خون-شهدا-است
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: استان زنجان در طرح سپاس رتبه اول کشور را کسب کرد.

به گزارش موج رسا; محمود پاکدل در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه مؤلفه‌های قدرت ملی ضامن بقا کشورها است و هر کشور باید به دنبال قدرت ملی و اقتدار ملی باشد، اظهار کرد: در دوران قبل می‌گفتند هر کشوری که نیروی نظامی بیشتری دارد قدرت ملی بیشتری دارد و در دوران بعد مسائل اقتصادی را به آن اضافه کردند.

وی با بیان اینکه جامعه‌شناسان الان به نتیجه رسیده‌اند که سرمایه‌های اجتماعی در کنار سایر مسائل موجب اقتدار ملی هر کشوری می‌شود، ابراز کرد: ما در 8 سال دفاع مقدس با دست‌خالی در برابر مجهزترین تجهیزات کشورهای متخاصم و نیروی های نظامی 40 استادیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شاخص‌ترین و مهم‌ترین سرمایه اجتماعی کشور ما مردم هستند و گل سرسبد مردم هم ایثارگران هستند، تصریح کرد: ما این اقتدار و قدرت ملی را مدیون ایثارگران و شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم این روحیه و این سرمایه اجتماعی حفظ و تقویت شود، عنوان کرد: تمامی ملت به ایثارگران اعتماد دارند و این‌ها مرجع مردم در امورات مختلف هستند.

پاکدل با بیان اینکه حضور 175 نماینده از جامعه ایثارگری در مجلس شورای اسلامی یعنی اینکه مردم به جامعه ایثارگری اعتماد دارند، ادامه داد: ایثارگران دغدغه و توان کارکردن برای این نظام را دارند.

وی با بیان اینکه تعدادی از فرزندان و والدین و همسران شهدا جزو نخبگان هستند، افزود: باید خانواده‌های شهدا تکریم شوند و این کار ثواب زیادی دارد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید تلاش شود خدمات به ایثارگران باعزت و دراسرع‌وقت ارائه شود، ابراز کرد: عزت و اقتدار و توسعه را شهدا برای ما به ارمغان آوردند و الگو شدن کشور ما برای کشورهای محور مقاومت دستاورد خون شهدا است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در طرح سپاس رتبه اول را داشت، عنوان کرد: بخشی از قانون جامع حمایت از ایثارگران در بنیاد شهید اجرا می‌شود و بخشی به عهده سایر نهادها است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر