logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۵۷۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان:

آمادگی ستاد مدیریت بحران استان زنجان برای ایام تعطیلات عید نوروز/ طرح نوروزی ستاد مدیریت بحران تا 15 فروردین ادامه دارد

آمادگی-ستاد-مدیریت-بحران-استان-زنجان-برای-ایام-تعطیلات-عید-نوروز-طرح-نوروزی-ستاد-مدیریت-بحران-تا-15-فروردین-ادامه-دارد
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه طرح آمادگی مدیریت بحران برای عید نوروز از 28 اسفند به طور رسمی آغاز می‌شود، گفت: این طرح تا 15 فروردین ادامه دارد.

صفی الله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آمادگی کامل هستند، اظهار کرد: به تمامی مدیران اعلام شده است که اگر در تعطیلات در استان حضور نداشته باشند 3 نفر به عنوان جانشین برای خود معرفی کنند.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم که هیچ اتفاق غیرمترقبه‌ای در استان رخ ندهد، ابراز کرد: درصورتی‌که اتفاقی در استان رخ دهد کل اعضای ستاد مدیریت بحران استان زنجان اعم از فرمانداران، بخشداران، شهرداران و... پای‌کار بوده و در خدمت مردم استان خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه تمامی مدیران جانشینان خود را برای تعطیلات اعلام کرده‌اند و جمع‌بندی‌ها انجام شده است، تصریح کرد: طرح آمادگی مدیریت بحران برای عید نوروز از 28 اسفند به طور رسمی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آمادگی مدیریت بحران استان زنجان از 25 اسفند آغاز شده است اما مدیران تا 28 اسفند در استان حضور دارند و خودشان پای‌کار هستند، عنوان کرد: این طرح تا 15 فروردین ادامه دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر