logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۵۷۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

احتمال تخلیه چشم 2 زنجانی بر اثر بی‌احتیاطی در چهارشنبه سوری/ ۴۷ نفر مصدوم راهی بیمارستان شدند

احتمال-تخلیه-چشم-2-زنجانی-بر-اثر-بی‌احتیاطی-در-چهارشنبه-سوری-۴۷-نفر-مصدوم-راهی-بیمارستان-شدند
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس استان زنجان با بیان اینکه تا ساعت ۲۱ تعداد کل مصدومان در استان زنجان ۴۷ نفر بوده است، گفت: به علت شدت جراحت وارده به چشم 2 نفر از مصدومان، امکان تخلیه چشم وجود دارد.

اصغر جعفری روحی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; در خصوص مصدومان چهارشنبه آخر سال در سطح استان، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون ۴۷ نفر در سطح استان مصدوم شده‌اند با این حال خوشبختانه مورد فوتی در استان وجود نداشته است.

وی افزود: بیشتر مصدومان حوادث امروز مختص به مردان با ۳۹ مصدوم بوده است و این مصدومان بیشتر از ناحیه چشم و دست دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس استان زنجان با اشاره به اینکه در حوادث امروز قطع عضوی در استان رخ نداده است، گفت: ۳۰ مورد از مصدومان تحت درمان هستند، ۱۵ مورد ترخیص و ۲ مورد ارجاع شده‌اند.

وی گفت: تعداد ۵ مورد آسیب‌دیدگی شدید مربوط به چشم بوده و هر 2 مصدوم در حال حاضر در اتاق عمل هستند و این احتمال وجود دارد که مورد تخلیه چشم قرار گیرند.

جعفری روحی با اشاره به اینکه ۵ مورد از آسیب دیدگی شدید مربوط به دست‌ها بوده تصریح کرد: با بی‌احتیاطی‌های صورت‌گرفته تعداد مصدومان افزایش خواهد داشت./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر