logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۵۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور:

مدیران مدیون مردم هستند/ کسب و کارهای استارت‌آپی جوانان مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیران-مدیون-مردم-هستند-کسب-و-کارهای-استارت‌آپی-جوانان-مورد-حمایت-قرار-می‌گیرند
رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با اشاره به اینکه ۳ سرویس به استارتاپ‌ها داده خواهد شد، گفت: این سرویس ها شامل ارائه فضا، اعتبار تحقیقاتی و بازار خواهد بود.

به گزارش موج رسا; محمد جعفر صدیق امروز در حاشیه جلسه امضا تفاهم‌نامه بین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت کشور و استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز فضای کشور پر از بحث حمایت از استارتاپ‌ها و جوانان است، اما نباید کارها صرفا شعاری باشند بنابراین باید شرکت جوانی که وارد پارک می‌شود اعتباری تا رسیدن به محصول داشته باشد و جبران هزینه استفاده شده، را کند.

وی با بیان اینکه چیزی که امروز در کشور وجود دارد علی‌رغم جملاتی که در راستای حمایت گفته می‌شود کم است افزود: ما مدیران به مردم بدهکار هستیم.

رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با اشاره به اینکه، آنچیزی که ما در سال اول در استان زنجان ایجاد می‌کنیم، شکل دادن این حرکت اصولی است گفت: ظرفیت مرحله اول ۳۰ تا ۴۰ استارتاپ خواهد بود، اما باید این نکته در نظر گرفته شود که هدف ما صرفا ارائه میز و صندلی به استارتاپ‌ها نیست.

وی با تاکید بر اینکه ۳ سرویس به استارتاپ‌ها داده خواهد شد، خاطر نشان کرد: ارائه فضا، اعتبار تحقیقاتی و مهم‌تر از همه بازار است، چراکه اگر بازار وجود نداشته باشد جوان بیکار به جوان بیکار بدهکار با محصول تبدیل خواهد شد و امروزه فرار مغزها در کشور در حال رخداد است و اگر بازار نباشد مهاجرت شرکت‌ها از کشور را شاهد خواهیم بود بنابراین ما باید این زنجیره را کامل نماییم.

صدیق گفت: باید هدف ریزی بر اساس اعداد و رقم باشد و باید به این برنامه ریزی بر اساس همین اعداد و ارقام دست یافت با این حال امیدواریم به توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان کمک نماییم.

وی تصریح کرد: در سال اول چند محور مشخص شده و فعالیت‌ها آغاز می‌شود و در سال‌های بعدی نیز محورهای دیگر همچون تولید محتوا مورد اقدام قرار می‌گیرد‌./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر