logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۵۷۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مصرف منابع در استان زنجان بالا است/ باید با کمترین انرژی بیشترین ثروت از محل اقتصاد دانش بنیان تولید شود

مصرف-منابع-در-استان-زنجان-بالا-است-باید-با-کمترین-انرژی-بیشترین-ثروت-از-محل-اقتصاد-دانش-بنیان-تولید-شود
استاندار زنجان با بیان اینکه که ریل گذاری استان تا حدی که در توان است از توسعه و پیشرفت محدود به منابع به سمت توسعه دانش‌محور در حال حرکت است، گفت: در استان زنجان منابع بسیار استفاده می‌شود در حالی که این مازاد مصرف می‌تواند، ذخیره شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه امضا تفاهم‌نامه بین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت کشور و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان اظهار داشت: با این اقدام استان ما در سطح کشور دیده خواهد شد اما برای رسیدن به هدف باید ابتدا عدد کمی برای این امر تعریف شود و مشخص شود استان در حال حاضر در چه سطحی قرار دارد و به چه سطحی خواهد رسید.

وی افزود: باید مشخص شود با تفاهم‌نامه‌ای که منعقد شد میزان تولید ناخالص استان از اقتصاد در دانش بنیان در چه حد است تا چه میزان افزایش خواهد داشت، چراکه اگر تفاهم نامه امضا شود و اگر به تولید ثروت نرسد اهمیتی نخواهد داشت.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه بر روی کارها باید کم‌ترین میزان انرژی از لحاظ توان، منابع انسانی، ذهنی قرار داده شود، گفت: باید با صرف کم‌ترین انرژی بیشترین ثروت از محل اقتصاد دانش‌بنیان تولید شود.

وی با تاکید بر این است که ریل گذاری استان زنجان تا حدی که در توان است از توسعه و پیشرفت محدود به منابع به سمت توسعه دانش‌محور در حال حرکت است، تصریح کرد: در استان منابع بسیار استفاده می‌شود در حالی که این مازاد مصرف می‌تواند ذخیره شود.

افشاری با بیان اینکه در یک نمونه مصرف آب در استان زنجان یک هزار لیتر است، گفت: ما یک سوم بیشتر از حد نرمال مصرف آب داریم و این بد مصرفی است، با این حال تلاش می‌کنیم تا ارتباط بین مصرف آب و برق را با هم بسنجیم و آنلاین به آن دسترسی داشته باشیم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر