logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۵۷۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان:

دمای استان زنجان طی روزهای آینده کاهش می‌یابد

دمای-استان-زنجان-طی-روزهای-آینده-کاهش-می‌یابد
کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از بعدازظهر امروز، گفت: براساس پیش‌بینی کاهش دما شاهد بارش برف‌ و باران در استان خواهیم بود.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان زنجان، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز سامانه بارشی وارد استان زنجان می‌شود.

وی با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش باران و برف به‌صورت پراکنده به همراه ورزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود، ابراز کرد: بارش در اکثر مناطق خفیف و در برخی از مناطق متوسط خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه این سامانه تا روز پنج‌شنبه در استان فعال خواهد بود، تصریح کرد: بارش‌ها در استان با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه احتمال کولاک به‌خصوص در ارتفاعات شمالی استان وجود دارد، عنوان کرد: دمای استان زنجان تا پایان هفته کاهشی خواهد بود شاهد سرما و یخبندان خواهیم بود.

سلطانی با بیان اینکه صبح امروز زنجان با دمای منفی 4 درجه سانتی‌گراد دومین مرکز استان سرد کشور بود، ادامه داد: اکنون دمای هوا 11 درجه سانتی‌گراد است که نسبت به‌روز گذشته یک درجه گرم‌تر شده است.

وی با بیان اینکه احتمال آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد، افزود: شدت بارش‌ها به‌گونه‌ای نیست تا مسیل‌ها سیلابی شود و انتظار سیلابی شدن مسیل‌ها وجود ندارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر