logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۵۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستائیان و عشایر استان زنجان:

مبلغ بیمه پردازی صندوق اجتماعی ۶۰ درصد افزایش یافت/ پوشش ۳۰ درصدی جامعه هدف صندوق در استان زنجان

مبلغ-بیمه-پردازی-صندوق-اجتماعی-۶۰-درصد-افزایش-یافت-پوشش-۳۰-درصدی-جامعه-هدف-صندوق-در-استان-زنجان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستائیان و عشایر استان زنجان با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری میزان بیمه پردازی به صندوق ۵۰ درصد افزایش یافت، گفت: در سال پیشرو علاوه بر اینکه مبلغ بیمه پردازی افزایش یافت میزان درآمد ماهیانه نیز به همان نسبت افزایش خواهد داشت.

علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری استقبال از بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر بالا بود اظهار داشت: تا آخر بهمن ماه جاری تعداد بیمه شدن اعضای صندوق ۵۳ هزارو ۶۵۰ نفر است که نسبت به بهمن ماه گذشته ۷.۵ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه از تعداد مذکور ۳۵ هزارو ۶۰۰ نفر بیمه شده فعال صندوق هستند که دارای رشد ۷.۳ درصدی نسبت به سال گذشته است، افزود: تا حال حاضر در سال جاری ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صندوق بیمه پردازی انجام شده که با رشد ۵۰ درصدی مواجه بوده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستائیان و عشایر استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد مستمری بگیران صندوق ۴ هزارو ۵۳۵ خانوار است که با رشد ۱۳.۵ درصدی مواجه است، تصریح کرد: پوشش بیمه شدگان کل جامعه هدف صندوق در استان زنجان ۳۰ درصد است و زنجان در بین چند استان برتر کشوری قرار دارد چراکه در کل کشور میانگین پوشش کل مناطق ۲۰.۱ درصد است.

وی با بیان اینکه در روز‌های گذشته ابلاغ سطوح درآمدی مبنای پرداخت حق بیمه برای سال ۱۴۰۱ انجام شد، ابراز داشت: بر اساس این ابلاغ کم‌ترین مبلغ حق بیمه که صندوق در سال آینده بابت یک سال بیمه دریافت خواهد کرد ۶۰۰ هزار تومان است و آخرین مبلغ نیز یک میلیون و ۵۹۶ هزار تومان در ۸ سطح خواهد بود با این حال مبلغ بیمه پردازی در سال پیشرو با ۶۰ درصد افزایش همراه خواهد بود و متناسب با آن حق بیمه‌ها نیز در سال جاری افزایش خواهد یافت.

عباسی تصریح کرد: مبلغ بیمه پردازی به ترتیب ۶۰۰، ۶۹۰، ۷۹۲، ۹۱۲، یک میلیون و ۵۰، یک میلیون و ۲۳۰، یک میلیون و ۴۱۰ و آخرین مبلغی که بیمه شدگان به عنوان ۵ درصد حق بیمه پرداخت خواهند کرد یک میلیون و ۵۹۶ هزار تومان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: درآمد ماهیانه سطح یک؛ یک میلیون تومان، سطح دو؛ یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، سطح سه؛ یک میلیون و۳۲۰ هزار تومان سطح چهار؛ یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان سطح پنج؛ یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان سطح شش؛ دومیلیون و ۵۰ هزار تومان سطح هفت؛ دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سطح هشت؛ دو میلیون و ۶۶۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه در طول روز‌های گذشته عیدی مستمری بگیران در استان نیز پرداخت شد گفت: به ۴ هزار و ۵۳۵ خانوار مبلغ ۶۵۰ هزار تومان به عنوان عیدی سال ۱۴۰۰ پرداخت شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر