logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۵۷۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

۳۰ پروژه ورزشی در استان زنجان ساخته می‌شود/ تدوین سند راهبردی ویژه ۱۴۰۴ تا پایان فروردین در زنجان

۳۰-پروژه-ورزشی-در-استان-زنجان-ساخته-می‌شود-تدوین-سند-راهبردی-ویژه-۱۴۰۴-تا-پایان-فروردین-در-زنجان
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ پروژه ورزشی در استان زنجان ساخته می‌شود، گفت: ۱۰ سالن ورزشی، ۱۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ورزش ساحلی در سراسر استان زنجان ساخته خواهد شد.

به گزارش موج رسا; علی اسماعیلی در همایش استانی روز جوان اداره کل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه امروز باید یاد کنیم از جوانانی که در دوران دفاع مقدس و انقلاب به حیاط طیبه عینیت بخشیدند، اظهار کرد: این جوانان مسئولیت ما را در سنگر تعلیم و تربیت سنگین کردند.

وی با بیان اینکه شما معلمان جوان میوه های رشد یافته در مکتب شهید و شهادت هستید، ابراز کرد: دیدن جوانان در جایگاه معلمی موجب خوشحالی ما است.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش بررسی و تعمیق در سند تحول آموزش و پروش، عنوان کرد: این نوع همایش‌ها به صورت فصلی و مستمر برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان با بیان اینکه تمامی معلمان جوان استان زنجان به سند تحول آموزش و پروش اشرافیت دارند، ادامه داد: این یک گام برای رسیدن به ماهیت اصلی سند تحول یعنی اجرا آن در مدارس است.

وی با بیان اینکه استان زنجان جایگاه خوبی در اجرایی کردن سند تحول دارد، ابراز کرد: کارگاه‌های خوبی در راستای تبیین سند تحول در استان برگزار شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه قدم‌های خوبی برای سند آموزشی ۱۴۰۴ استان زنجان برداشته شده است، خاطر نشان کرد: استان زنجان در آخر فروردین ماه ۱۴۰۱ صاحب سند آموزشی ویژه‌ای بر اساس سند تحول خواهد شد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم، ابراز کرد: علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، نفوذ جریان‌های معاند، و سبک زندگی از مسائل مهمی است که در بیانیه مطرح شده و باید مورد توجه معلمان جوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۱۴ میلیارد تومان اعتبار  از طرف معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برای استان زنجان تخصیص پیدا کرده است، عنوان کرد: ۱۰ سالن ورزشی، ۱۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ورزش ساحلی در سراسر استان زنجان ساخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه این پروژه‌ها در مناطق محروم سراسر استان ساخته خواهد شد، خاطرنشان کرد: دولت با شعار عدالت محوری روی کار آمده و به دنبال اجرای آن است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر