logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۵۷۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

دولت در بودجه توجه خوبی به بنیاد شهید و امور ایثارگران کرده است

دولت-در-بودجه-توجه-خوبی-به-بنیاد-شهید-و-امور-ایثارگران-کرده-است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: دولت در بودجه پیشنهادی خود به مجلس توجه خوبی به بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته است.

به گزارش موج رسا; سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در نخستین کنگره ملی تجلیل از همسران جانبازان شهید (شوق دوباره) که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به اعیاد شعبانیه و روز جانباز و روز شهید، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرف رهبر معظم انقلاب دستگاه عصمت و طهارت نام گرفت است،

وی با بیان اینکه ارزش ذاتی بنیاد شهید به ایثارگران برمی‌گردد، اظهار کرد: دولت در بودجه پیشنهادی خود به مجلس توجه خوبی به بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ایثارگران و خانواده‌های شهدا این دولت را از خود می‌دانند و خواسته‌هایشان از این دولت بیشتر از دولت‌های قبل است، تصریح کرد: ۹۰۰ هزار نفر شهید و جانباز در کشور داریم.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری و خانواده‌های شهدا و جانبازان به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر می‌رسد، عنوان کرد: خواسته تمامی ایثارگران دیدار با مقام معظم رهبری است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست رئیس جمهور، افزود: یک بسته ویژه برای جانبازان خاص در نظر گرفته شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر