logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۵۷۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس‌جمهور:

خانواده شهدا از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی هستند/ شهدا در امتداد عاشورا به شهادت رسیدند

خانواده-شهدا-از-مؤلفه‌های-قدرت-جمهوری-اسلامی-هستند-شهدا-در-امتداد-عاشورا-به-شهادت-رسیدند
رئیس‌جمهور با اشاره به مؤلفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران، گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نخستین کنگره ملی تجلیل از همسران شهدای جانباز (شوق دوباره) در ارتباط ویدئو کنفرانس با بیان اینکه توفیق بزرگی است برای بنیاد شهید و امور ایثارگران که به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت می‌کنند، اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک خدمت معمولی نیست بلکه یک خدمت خالصانه است که کارکنان بنیاد شهید باید خدا را شاکر باشند که این توفیق شامل حالشان شده است.

وی با بیان اینکه هرچه جانبازان به دلیل جانبازی سختی می‌کشند اجر بزرگی را در پی خواهد داشت، ابراز کرد: همواره در این کشور باید یاد شهیدان زنده بماند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همواره امام معصوم تلاش کرده‌اند تا عاشورا زنده بماند، تصریح کرد: عاشورا انسان‌ساز است و زندگی انسان را متحول می‌کند.

وی با بیان اینکه هر چه می‌گذرد جلوه‌های عاشورا بیشتر بروز پیدا می‌کند، عنوان کرد: شهدا در امتداد عاشورا به شهادت رسیدند و جانبازی جانبازان در امتداد عاشورا بود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه اگر در تقویم یک روز به نام روز شهید و جانباز وجود دارد به‌عنوان یک نماد است و هیچ‌وقت یاد و خاطره شهدا از ذهن‌ها نمی‌رود، ادامه داد: تا زمانی که عاشورا و یاد و نام امام حسین (ع) زنده است شهدا نیز فراموش نخواهند شد.

وی با بیان اینکه پیام شهدا در فضا طنین انداز است، افزود: پیام شهدا پیام بندگی خدا، دفاع از حریم نظام اسلامی، ایستادگی در برابر دشمنان دین و انقلاب، خدمتگزاری خالصانه به مردم گسترش معروف‌ها و نهی از تمام زشتی‌ها است.

رئیس‌جمهور با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا، ابراز کرد: وجه مشترک تمامی وصیت‌های شهدا این است که از امام و رهبری تبعیت کنید، مبادا نظام و امام تنها بماند.

وی با بیان اینکه شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های این نظام و انقلاب‌اند، تصریح کرد: ریل‌گذاری که شهدا با خون خود کردند باید حفظ شود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه سخنان مادر شهیدان خالقی پور نشان داد که نه در حرف بلکه در عمل این مادران زینب وارد عمل کردند، عنوان کرد: مسئولیت خطیری بر عهده ما است و ما باید خود را در برای خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران مسئول بدانیم.

وی با اشاره به عزت جمهوری اسلامی در جهان، ادامه داد: از این عزت و قدرت باید صیانت شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند با ریختن خون یک جوان بر زمین برای خود در بین ملت ایران نفرت می‌خرند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر