logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۵۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شد/ جمع‌آوری 19 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

بیش-از-33-میلیارد-تومان-تسهیلات-قرض‌الحسنه-به-مددجویان-زنجانی-پرداخت-شد-جمع‌آوری-19-میلیارد-تومان-کمک‌های-مردمی-در-جشن-نیکوکاری
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بیش از 33.4 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، روح‌الله صالحی اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود در قالب خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 298 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی، مسکن، کارآفرینی و اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات این نهاد بر اساس نیاز خانواده‌های تحت حمایت، شکل گرفته و در بخش‌های مختلف به آنان عرضه می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم با ایجاد هم‌افزایی در تامین منابع، زمینه ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف این نهاد در کمترین زمان، فراهم شده و خدمات مورد نیاز مددجویان تحت حمایت به شکل مناسبی به آنان ارائه شود.

صالحی با بیان اینکه ارائه خدمات معوض در کنار پرداخت‌های بلاعوض از اقدامات این نهاد در ایجاد هم‌افزایی در تامین منابع برای خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف است، خاطرنشان کرد: تلاش کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت، تقویت نگاه تکریمی به جای صرفاً نگاه ترحمی بوده و با همین رویکرد، ارائه خدمات معوض این نهاد موجب ارتقای عزت نفس و کرامت انسانی خانواده‌های تحت حمایت و تقویت مسئولیت‌پذیری در آنان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود در قالب خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان 3 هزار و 298 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب کارگشایی، حمایتی، مسکن، کارآفرینی، اشتغال و ودیعه مسکن، درمانی، فرهنگی و آموزشی و خدمات عمرانی از قبیل گازکِشی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در قالب تسهیلات حمایتی و کارآفرینی بیش از 33 میلیارد و400 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

صالحی با بیان اینکه یکی از راه‌های تامین منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات معوض به مددجویان تحت حمایت، سپرده‌گذاری خیّران در صندوق امداد ولایت است، گفت: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن زمینه مشارکت خیّران در قالب سپرده خیّران، خدمات معوض به مددجویان تحت حمایت، توسعه یافته و در تحقق اهداف و برنامه‌های این نهاد به‌ویژه در حوزه توانمندسازی جامعه هدف، اثرگذار شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: رویداد ملی و معنوی جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش، صدا و سیما و مراکز نیکوکاری از اول اسفند ماه آغاز و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای رویداد ملی و معنوی جشن نیکوکاری در استان زنجان 19 میلیارد تومان کمک‌های مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست استان زنجان در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد جمع‌آوری شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: طرح ملی و معنوی جشن نیکوکاری از اول اسفند ماه در استان زنجان با هدف ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت، آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به تعداد خانوارهای مددجویی تحت حمایت گفت: در حال حاضر 29 هزار خانوار از خدمات کمیته امداد استان بهره‌مند هستند که خدمات مورد نیاز آنان از طریق هم‌افزایی منابع این نهاد و کمک‌های مردمی ارائه می‌شود.

صالحی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت چشمگیر مردم نیک‌اندیش استان زنجان در جشن نیکوکاری امسال ادامه داد: فرآیند توزیع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در قالب جشن نیکوکاری بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی صورت‌گرفته در حال انجام بوده و جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها تا پایان سال در این رویداد ملی و معنوی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر