logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۵۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

توسعه ورزش روستایی موجب عدالت ورزشی می‌شود/ اشتغال نیاز امروز جوانان

توسعه-ورزش-روستایی-موجب-عدالت-ورزشی-می‌شود-اشتغال-نیاز-امروز-جوانان
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر توسعه ورزش روستایی، گفت: توسعه ورزش در روستاها باعث عدالت ورزشی و شناساندن بازی‌های بومی و محلی می‌شود.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه امروزه تغییرات برای ارتقاء وضعیت موجود و تعالی لازم و ضروری است اظهار کرد: حضرت علی(ع) میفرماید آمدی رفتی دارد و هر نصبی عزلی دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم مدیرکل جدید ورزش و جوانان این مجموعه را یک پله فراتر از شاخص‌های گذشته ارتقا دهد ابراز کرد ورزش یکی از شاخص‌های بسیار مهم در ایجاد سلامت، نشاط، و ایجاد امید است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه تمامی کشورها در تلاش هستند که ورزش قهرمانی را گسترش دهند، تصریح کرد: توسعه ورزش قهرمانی یکی از وظایف مهم اداره کل ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی و اهتزاز پرچم در منطقه و جهان موجب تقویت روحیه ملی می‌شود، عنوان کرد: توسعه اخلاق ورزشی را اداره کل ورزش و جوانان باید در دستور کار خود قرار دهد.

رفیعی با اشاره به لزوم ترویج ورزش پهلوانی، خاطر نشان کرد: اخلاق ورزشی و توجه به آموزه‌های اخلاقی و ورزش پهلوانی باید مورد توجه مسئولان ورزش استان باشد.

وی با اشاره به لزوم حضور بانوان ورزشکار ایرانی در ورزشی آسیایی و بین المللی، ابراز کرد: حضور بانوان ورزشکار ایرانی باحجاب در رویدادهای ورزشی موجب تشویق حضور بانوان مسلمان با رعایت حجاب در رویدادهای ورزشی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر توسعه ورزش روستایی، عنوان کرد: توسعه ورزش در روستاها باعث عدالت ورزشی و شناساندن بازیهای بومی و محلی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین نیاز امروز جوانان اشتغال است، خاطر نشان کرد: توانمندسازی و حمایت و نظارت بر سمن‌ها باید انجام گیرد و به عنوان یک اولویت به آن نگاه شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر