logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۵۶۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد

سفر هیات تجاری استان بابل عراق به استان زنجان/ فرصت توسعه همکاری های تجاری و صادراتی با کشور عراق

سفر-هیات-تجاری-استان-بابل-عراق-به-استان-زنجان-فرصت-توسعه-همکاری-های-تجاری-و-صادراتی-با-کشور-عراق
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به سفر هیات تجاری استان بابل عراق به استان زنجان، گفت: فرصت توسعه همکاری های تجاری و صادراتی با کشور عراق ایجاد می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از سفر یک هیات تجاری ۱۰ نفره از استان بابل عراق جهت توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی با استان زنجان خبر داد و گفت: این هیات طی 2 روز در استان زنجان حضور داشته و از ظرفیت‌های تجاری و همکاری های اقتصادی استان بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در ادامه همکاری های تجاری و اقتصادی با کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه هیات تجاری از استان بابل عراق به استان زنجان سفر خواهد کرد: گفت: این نخستین هیات تجاری پس از محدودیت های کرونا می باشد که به صورت رسمی به استان زنجان سفر می کنند.

یگانه فرد با اشاره به اینکه دفتر تجاری اتاق بازرگانی زنجان در استان کربلا عراق در حال ایجاد و تاسیس می باشد، خاطرنشان کرد: هماهنگی ها برای تاسیس این دفتر از سال گذشته آغاز شده و به صورت جدی پیگیری شده و در مراحل پایانی کار قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه حضور این هیات تجاری از استان بابل عراق فرصت بسیار مطلوبی برای استان در راستای توسعه همکاری های تجاری می باشد، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان بابل در نزدیکی استان کربلا می باشد، فرصت گسترش همکاری‌های تجاری با کشور عراق مناسب خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از امضای یادداشت تفاهم نامه همکاری اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی بابل عراق در جریان این سفر خبر داد و افزود: در راس این هیات تجاری رئیس و نایب رئیس اتاق بازرگانی بابل به همراه فعالان اقتصادی شان به استان زنجان سفر خواهند کرد.

یگانه فرد معدن، سرامیک، سنگ های تزئینی و نما، ساختمان، مواد شیمیایی، پیمانکاری، مصالح ساختمانی، محصولات کشاورزی، حوزه تجهیزات و وسایل برقی، مواد غذایی و پوشاک را از جمله زمینه های علاقه مندی طرف هیات تجاری بابل عراق برشمرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر