logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۵۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

پرتاب ماهواره قدرت بازدارندگی را تقویت می‌کند/ فراهم کردن زمینه ازدواج و اشتغال جوانان بهترین خدمت به جوانان است

پرتاب-ماهواره-قدرت-بازدارندگی-را-تقویت-می‌کند-فراهم-کردن-زمینه-ازدواج-و-اشتغال-جوانان-بهترین-خدمت-به-جوانان-است
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه تولید واکسن کرونا، امنیت و توان دفاعی، استقلال و قدرت نمایی در منطقه و جهان و انرژی هسته ای از موفقیت های انقلاب اسلامی و ارکان قدرت ملی است، گفت: پرتاپ ماهواره موازنه قدرت و بازدارندگی را تقویت می کند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به تخریب‌هایی که بر علیه نظام اسلامی انجام می شود، اظهار کرد: این تخریب ها برای ناکارآمد جلوه دادن نظام است و اوضاع نامطلوب اقتصادی و معیشتی را یکی از زمینه های تخریب است.

وی با بیان اینکه اقتصاد همه انقلاب نیست و نباید ناکارآمدی و ضعف در یک بخش به کل نظام تسری داده شود، ابراز کرد: بزک کردن و تطهیر پهلوی و پنهان کاری و کوچک نمایی دستاوردها و موفقیت ها و بزرگ نمایی ضعف ها و مشکلات از عملیات دشمن برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه تولید واکسن کرونا، امنیت و توان دفاعی، استقلال و قدرت نمایی در منطقه و جهان و انرژی هسته ای از موفقیت های انقلاب اسلامی و ارکان قدرت ملی است، تصریح کرد: پرتاپ ماهواره موازنه قدرت و بازدارندگی را تقویت می کند.

وی روابط خوب ایران و روسیه را از بهانه های دیگر برای تخریب انقلاب دانست و افزود: تشبیه روسیه فعلی با روسیه قبلی مثل این است که عراق زمان صدام را با عراق فعلی مقایسه کنیم که مقایسه اشتباهی است.

حسینی نسب با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ سال جنگ ترکیبی دشمن و تلاش برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی بود، ابراز کرد: جهاد تبیین راه مقابله با هجمه سنگین دشمن است.

خطیب جمعه سلطانیه با اشاره به آمار مبتلایان و بستری و فوتی های کرونا در دو سال گذشته در سلطانیه و با تاکید بر تکمیل ترزیق واکسن کرونا، بیان کرد: در ماه های دی و بهمن فوتی کرونا در شهرستان سلطانیه صفر بود اما اسفند ماه دو نفر بخاطر بیماری کرونا از دنیا رفتند که متاسفانه هر دو واکسن نزده بودند.

وی با بیان اینکه از نظر شرعی و علمی در دریافت واکسن، حجت بر ما تمام است، عنوان کرد: در هفته پیش رو مراسم تجلیل از حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی اسلامی و حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید رضا طالبی از علمای پیشکسوت که بیش از نیم قرن به اقامه نماز جماعت و تبلیغ دین و ارشاد مردم اشتغال داشتند، برگزار می شود.

امام جمعه سلطانیه با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان،حضرت علی اکبر(ع) شیفته و عاشق و مجنون خدا معرفی کرد و با بیان اینکه الگوی جوانان، جوان رشید کربلاست و خداوند در برابر فرشتگان به جوانی که جوانی خود را در راه خدا سپری می کند، مباهات می کند، گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج، اشتغال و آرامش جوان بهترین خدمت به جوانان است.

حسینی نسب با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و با بیان اینکه روز بزرگداشت شهدا در ماه و روزی است که مردم در حال آماده شدن برای عید نوروز هستند تا فراموش نکنیم که برخی خانواده از هفت سین خانواده خود دادند تا ما در امنیت و آرامش باشیم و برخی خانواده همچنان چشم انتظارند و برخی خانواده ها همچون خانواده شهدای مدافع حرم همچنان شهید می دهند تا جمهوری اسلامی بماند، گفت: جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند حرم های دیگر نخواهد ماند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر