logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۵۶۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

کارکنان ادارات باید با تزریق کامل واکسن کرونا و یا تست pcr منفی در محل کار خود حاضر شوند

کارکنان-ادارات-باید-با-تزریق-کامل-واکسن-کرونا-و-یا-تست-pcr-منفی-در-محل-کار-خود-حاضر-شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: کارمندان یا با تزریق 3 دوز کامل واکسن کرونا باید در محل کار خود حاضر شوند و یا از هر 2 هفته، یک بار باید تست pcr منفی را ارائه دهند.

مرتضی شهامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; موج رسا؛ اظهار داشت: فهرست تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی به تفکیک تزریق دوز اول، دوم و سوم واکسن کرونا احصا شده است.

وی با بیان اینکه مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تکمیل دوزهای واکسن کرونا به تمام ادارات استان ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی، واکسن کرونا را به‌صورت کامل تزریق کرده‌اند و به تک‌تک دستگاه‌ها ابلاغ شده که پرسنل، موظف‌اند به رعایت مصوبه ستاد کرونا هستند.

شهامی با بیان اینکه دسترسی کامل به اطلاعات کارمندانی که واکسن نزده‌اند، ایجاد شده است، افزود: کارمندانی که واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، موظف‌اند با تست pcr منفی در محل کار خود حاضر شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان تصریح کرد: افراد واکسن‌نزده در ادارات بسیار کم است که برخی به دلیل مشکلات پزشکی این کار را نکرده‌اند و تعداد اندکی نیز به هر دلیلی تاکنون واکسن کرونا را تزریق نرده‌اند.

وی تاکید کرد: کارمندان یا با تزریق 3 دوز کامل واکسن کرونا باید در محل کار خود حاضر شوند و یا از هر 2 هفته، یک بار باید تست pcr منفی را ارائه دهند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر