logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۵۶۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

مدیران سازمان‌ها به نظام آراستگی ادارات بی‌تفاوت هستند

مدیران-سازمان‌ها-به-نظام-آراستگی-ادارات-بی‌تفاوت-هستند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با انتقاد از این موضوع که نظام آراستگی در ادارات استان خصوصا شهرستان‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرد، گفت: با این که در تامین اعتبار این موضوع مشکلی نیست اما مدیران به این امر بی‌تفاوت هستند.

به گزارش موج رسا; رامین میرزایی امروز در چهارمین جلسه شورای راهبری استان اظهار داشت: امسال بر خلاف سال‌های گذشته در راستای امتیاز دهی دستگاه‌های اجرایی ۸۵۰ امتیاز کشوری بوده و ۱۵۰ امتیاز در اختیار استان ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی از فرودین ماه سال پیشرو آغاز خواهد شد و نتایج آن در جشنواره شهید رجایی مشخص می‌شود، افزود: شاخص ارزیابی ها شامل ۱۰۰۰ امتیاز عمومی و اختصاصی است و در سال گذشته ۵۶ دستگاه و ۱۳ بانک مورد ارزیابی قرار گرفت اما تنها تفاوتی که امسال با سال بعدی دارد در شاخص‌های اختصاصی است.

مدیر‌کل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه اعتراض دستگاه‌ها نسبت به نحوه امتیاز دهی باعث شد تا ۱۵۰ امتیاز به استان اختصاص دهند گفت: تصمیم بر این است تا ۱۲۰ امتیاز به حوزه SDI که موضوع مهمی است اختصاص یابد و ۳۰ امتیاز برای مصوبات سفر رییس جمهور اختصاص داده شود.

وی در ادامه با اشاره با انتقاد از اینکه نظام آراستگی در ادارات خصوصا ادارات شهرستانی رعایت نمی‌شود، گفت: ادارات ما به درستی نگه‌داری نمی‌شوند و در این بین اصلا مسئله ارتباطی به وجود یا عدم وجود اعتبار ارتباطی ندارد.

میرزایی با اشاره به اینکه پیشنهاد ما این است تا از مرکز استان فرماندار زنجان مدیریت آراستگی ادارات را بر عهده بگیرند، گفت: چیزی که به عینه قابل مشاهده است این موضوع می‌باشد که مدیران به این موضوعات بی تفاوت هستند.

در ادامه این جلسه پرویز خالقی، فرماندار زنجان با اشاره به اینکه موضوع مذکور باید ابتدا مورد بررسی قرار گیرد چراکه بحث آراستگی ادارات بسیار گسترده است، گفت: ابتدا برای این امر باید کمیته‌ای شکل گیرد و وظایف کاملا مشخص شود.

وی با بیان اینکه ابتدا باید اداره خود فرمانداری مورد زیباسازی قرار گیرد و سپس سایر ادارات در دستور کار باشد، عنوان کرد: تا زمانی که در مجموعه اداره فرمانداری نظام آراستگی انجام نشود نمی‌توان سایر ادارات را مجاب به انجام اقدامات زیبا سازی کرد.

همین‌طور ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه بحث کج‌سلیقگی در بیشتر ادارات به چشم می‌خورد و این اصلا شایسته نیست، گفت: پیشنهادی که وجود دارد این است که مازاد لوازماتی که در ادارات وجود دارد به فروش برسد و در حوزه‌های محرومیت‌زدایی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این امر می‌تواند ابتدا از مرکز استان و ادارات آن آغاز شود، تصریح کرد: اگر کالا‌های مازاد ادارات همچون لوله، میلگرد، آهن به فروش برسد و اعتباری در حد ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تامین کند می‌تواند در راستای محرومیت‌زدایی در بخش‌های مختلف استان مورد استفاده قرار گیرد./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر