logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۵۶۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان تاکید کرد:

دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات سفر کوتاهی نکنند

دستگاه‌های-اجرایی-در-ارائه-خدمات-سفر-کوتاهی-نکنند
فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های اجرایی خدمات سفر خود را به نحو مطلوب انجام دهند تا مراجعات مسافران به دلیل مشکلات پیش آمده به حداقل برسد، گفت: هر مشکلی ایجاد شود مسافر فقط فرمانداری را مسئول این کم‌کاری خواهد دانست.

به گزارش موج رسا; پرویز خالقی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر اظهار داشت: تمام وظایف در نظر گرفته شده در ستاد اجرایی خدمات سفر استان بر عهده دستگاه‌های اجرایی دیگر قرار داده شده و میراث فرهنگی وظیفه‌‌ای برای خود نیندیشیده است با این حال انتظار از میراث فرهنگی و گردشگری استان بیشتر از این است.

وی با بیان اینکه که شور و شوقی که باید در این روز‌ها برای آماده‌سازی شهر انجام می‌شد توسط مسئولان و توسط دستگاه‌های ذیربط دیده نمی‌شود، افزود: از دستگاه‌های خدمات رسان استدعا دارم خدمات رسانی را به نحوی انجام دهند که هیچ مشکلی در استان ایجاد نشود چراکه هر مشکلی ایجاد شود مسافر فقط فرمانداری را مسئول خواهد دانست.

فرماندار زنجان تاکید کرد: باید به نحوی به ارایه خدمات به مسافران پرداخته شود که مراجعات به دلیل مشکلات پیش آمده به فرمانداری و استانداری به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: ما تعطیلات عید را برای خود تعطیل کرده‌ایم و در اختیار استان خواهیم بود تا خدمات رسانی و هماهنگی در سطح شهر و استان به بهترین نحو انجام شود. 

در ادامه این جلسه سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان با بیان اینکه آمادگی نسبی در تمام دستگاه‌های امدادی برای تعطیلات وجود دارد، گفت: ظرفیت خدمات امدادی نسبت به زمستان به لحاظ نیروی انسانی و پایگاه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بحث اصلی که وجود دارد، هشدار‌های جوی است و گاها اطلاع رسانی های جامع در این خصوص انجام نمی‌گیرد، عنوان کرد:  نقیصه‌ای که در سطح کشور وجود دارد این است که هشدارها به طور کامل در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد اما مقرر شد تا کمیته‌های اطلاع‌رسانی استانی به جامعه هدف خود هشدار‌ها را به طرق مختلف از جمله ظرفیت فضای مجازی اطلاع رسانی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه بحث اطفای حریق در کنار جاده‌ها موضوع مهمی است، گفت: متولی این امر دهیاری است و باید تاکید شود تا دهیاری‌ها امکانات خود را بروز و آماده نگهداری کنند.

وی تصریح کرد: بحث روشنایی پارکینک آزادراه‌ها نکته مهمی است و چراکه اگر مسافری قصد توقف در پارکینک ها را داشته باشد به دلیل عدم وجود روشنایی لازم امنیت لازم را احساس نخواهد کرد و متوقف نخواهد شد.

همین طور اصغر جعفری روحی، مدیر اورژانس و خدمات پیش بیمارستانی استان زنجان نیز در این جلسه از آمادگی کامل این ارگان برای تعطیلات عید و خدمات رسانی نیروها خبر داد و گفت: با کلینیک‌های خصوصی هماهنگ شده تا به صورت شیفیتی فعالیت داشته باشند و مقطعی فعالیت نمایند با این حال تمام بیمارستان‌ها فعال و آماده ارائه خدمات خواهند بود./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر