logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۵۶۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

۱۰۰ پروژه آموزشی در استان زنجان در دست اقدام است/ سرانه فضای آموزشی در استان زنجان ۶.۱ متر مربع است

۱۰۰-پروژه-آموزشی-در-استان-زنجان-در-دست-اقدام-است-سرانه-فضای-آموزشی-در-استان-زنجان-۶.۱-متر-مربع-است
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه ۱۰۰ پروژه در دست اقدام است، گفت: در طول یک سال گذشته ۱۲ مدرسه با ۶۵ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان زنجان شده است.

جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، اظهار کرد: ۱۰۰ پروژه در سراسر استان زنجان در دست اقدام است.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان زنجان، ابراز کرد: فضای آموزشی در شهر زنجان به دلیل وجود شهرک های اقماری کم است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به سرانه فضای آموزشی در کشور، تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز ایرانی ۵.۲ متر مربع است.

وی با اشاره به سرانه فضای آموزشی و کیفیت فضای آموزشی در استان زنجان، افزود: سرانه فضای آموزشی هر دانش آموز استان زنجان ۶.۱ مترمربع است.

صفری با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ۱۲ مدرسه با ۶۵ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده است، عنوان کرد: تعدادی از مدارس نیز تا تیر ماه سال ۱۴۰۱ تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی با اشاره به اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان، افزود: ۱۰ فضای آموزشی تا تیرماه سال ۱۴۰۲ تحویل آموزش و پرورش استان زنجان می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر