logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۵۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

سپاه پاسداران وظایف محوله را با قدرت تمام و ظرفیت بالایی انجام می‌دهد/ سپاه در نوآوری‌های‌ علمی به توفیقات بسیار خوبی دست پیدا کرده است

سپاه-پاسداران-وظایف محوله-را-با-قدرت-تمام-و-ظرفیت-بالایی-انجام-می‌دهد-سپاه-در-نوآوری‌های‌-علمی-به-توفیقات-بسیار-خوبی-دست-پیدا-کرده-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران وظایف محوله را با قدرت تمام و ظرفیت بالایی انجام می‌دهد گفت: سپاه در نوآوری‌های‌ علمی به توفیقات بسیار خوبی دست پیدا کرده است.

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه شکل گیری سپاه طبق قانون اساسی و دستور حضرت امام خمینی (ره) بر چند اصل استوار است، اظهار کرد: اصل انقلابی بودن، اصل جهادی بودن، اصل با بصیرت بودن، مسئولیت پذیر بودن، مردم دار بودن، مقاومت، اخلاص در عمل و... اصولی است که سپاه بر پایه های این اصول استوار است.

وی با بیان اینکه مهمترین قواعد اجرایی این اصول گوش به فرمان ولی امر بودن است، ابراز کرد: این یعنی سپاه از تنها کسی که فرمان می‌گیرد مقام معظم رهبری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه بر محور قانون حرکت میکند، تصریح کرد:  چه محور قانون اساسی چه بر محور قوانینی که مصوب مجلس شورای اسلامی و یا منویات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه سپاه خادم ملت و امیدوار به آینده است، عنوان کرد: سپاه امیدش بر این است که آینده انقلاب آینده‌ بسیار درخشانی است.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در گام اول انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهدید ها و فتنه های موجود را خنثی کرد، تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدارندگی  بسیار بنیادی برای انقلاب ایجاد کرد که امروزه در گام دوم انقلاب ما تهدیدی از سمت دشمنان بر علیه نظام نداریم.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی تحریم های دشمنان جواب نداد و همه دنیا شاهد این هستند، ادامه داد: سپاه تلاش می‌کند که کادر سازی کند و کادر خوب و وفادار و جهادی تربیت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به کادرسازی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب، خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب به خوبی وظیفه کادرسازی خود را انجام داده است.

وی با بیان اینکه سپاه در گام اول ظرفیت سازی برای بهره برداری از امکانات کشور در راستای قدرت تولید ملی را به حد اعلی رساند، افزود: هر جا که به سپاه وظیفه‌ای واگذار شد سپاه با ظرفیت بالا و قدرت بالایی آن کار را انجام داد.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه از ظرفیت درون کشور استفاده کرد، ابراز کرد: سپاه از مهندسین و تکنیسین های تربیت شده در نظام جمهوری اسلامی برای پیشبرد کار ها استفاده کرد و به سمت بیگانگان و خارج از نظام دست دراز نکرد.

وی با بیان اینکه سپاه گفتمان سازی انقلاب را انجام داد و با جریان های انحرافی و التقاطی مبارزه کرد، تصریح کرد:  سپاه در اوایل انقلاب و چه در دوره های بعد اجازه نداد جریان های انحرافی و التقاطی نظام را به بیراهه ببرند و مشکلات پایه ای و اساسی برای نظام ایجاد کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه امنیت بومی پایه را در کشور بنیان گذاری کرد، عنوان کرد: امنیت جامعه امروز  بواسطه بسیج که یک نیروی مردمی تامین می‌شود. 

وی بیان کرد: امروزه دیگر مشکلی نداریم که کسانی بخواهند برای ما مشکل سازی کنند، اینجا خود مردم با او مقابله کرده و مردم در مقابل ناامن سازان ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه از تمامی دولت ها در گام اول انقلاب با هر تفکری کمک، حمایت و پشتیبانی کرد، عنوان کرد: سپاه  کمک به دولت ها را کمک به انقلاب می‌دانست نه کمک با جریان خاص.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب یکی از برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبارزه با فساد است، چرا که فساد مردم را رنج می‌دهد، ابراز کرد: گفتمان سازی در حوزه های درون و برون نظام چه در بعد منطقه ای و چه در داخل نظام شکل گیرد و گفتمان انقلاب، گفتمان ولایت، گفتمان قوی شدن، خوداتکایی ، ما می‌توانیم  باید استمرار پیدا کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه در نوآوری های‌ علمی خیلی به توفیقات خوبی دست پیدا کرد که امروز مردم در قالب های مختلف ثمرات آن را شاهد هستند، تصریح کرد: سپاه خدمت رسانی به مردم را در همراهی با دولت ها در گام دوم انقلاب تقویت خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه سپاه در  هیچ زمانی خود را به هیچ جریانی وابسته نکرده و نخواهد کرد،عنوان کرد: سپاه در گام دوم انقلاب بیشتر در خدمت مردم خواهد بود.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه کسانی که مخل استقلال و آزادی مملکت هستند سپاه با آن ها مبارزه خواهد کرد، افزود: دوباره عصر وابستگی و دوره شرم آور قاجار و رضاخان  و پهلوی اول را بخواهند احیا کنند سپاه با این نوع روحیه ها مبارزه میکند و خواهد کرد به جهت اینکه اجازه تحریف تاریخ نباید داده شود، تاریخ گذشته ما بخصوص دوران معاصر مانند  پهلوی اول و دوم و همینطور قاجار که دوره بسیار سختی برای این مملکت بوده است.

وی با بیان اینکه اگر نتوانیم امنیت را در دوردست ها تامین بکنیم می‌توانند برای ما در داخل کشور ناامنی ایجاد کنند، ابراز کرد: این توان سپاه است که امنیت را در دوردست ها برای نظام ایجاد می‌کند که باید این مسئله  توسعه یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه مردم یار و مردم باور و حامی محرومان و مستضعفان است، تصریح کرد: سپاه با طبقه مستضعف زندگی کرده و خواهد کرد در این جهت یکی از عملکرد های اساسی سپاه است که خود را در این خصوص نشان داده و در صحنه بوده است. 

وی بیان کرد: هشت فرمان مقام معظم رهبری که به سپاه پاسداران ابلاغ فرموده اند سرلوحه کار سپاه خواهد بود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر