logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۵۶۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مدیران نسبت به زیباسازی ادارات در آستانه عید نوروز احساس مسئولیت کنند/ تاکید بر استفاده از نیروهای جوان و حزب‌اللهی در دستگاه‌های اجرایی

مدیران-نسبت-به-زیباسازی-ادارات-در-آستانه-عید-نوروز-احساس-مسئولیت-کنند-تاکید-بر-استفاده-از-نیروهای-جوان-و-حزب‌اللهی-در-دستگاه‌های-اجرایی
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مدیران ادارات، مسئول زیباسازی ادارات خود هستند، گفت: نظافت داخل و بیرون ادارات، رنگ‌آمیزی و رعایت تناسب بین تابلو و عکس‌های نصب‌شده بر ادارات باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا هنگام نگاه مخاطبان، حس خوبی به آن‌ها دست بدهد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید نوروز اظهار داشت: هیچ دستگاهی حتی شهرداری به تنهای، امکان زیباسازی شهری برای استقبال از نوروز را ندارد لذا مدیران تمام دستگاه‌ها نسبت به زیباسازی و خانه‌تکانی در ادارات خود مسئولیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران ادارات، مسئول زیباسازی ادارات خود هستند تا چهره‌ای زیبا از شهر در برابر دید عموم مردم و مسافران ایجاد شود، خاطرنشان کرد: نظافت داخل و بیرون ادارات، رنگ‌آمیزی و رعایت تناسب بین تابلو و عکس‌های نصب‌شده بر ادارات باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا هنگام نگاه مخاطبان، حس خوبی به آن‌ها دست بدهد.

افشارچی با تاکید بر اینکه مدیران باید نسبت به زیباسازی محیط اطراف دستگاه خود اهمیت داده و حساس باشند، تصریح کرد: پرچم جمهوری اسلامی ایران و عبارت «الله»، نماد وحدت ماست و 43 سال است که برای این نماد، زحمت می کشیم و حتی در 22 بهمن امسال نیز تلاش کردیم تا پرچم، محوریت جشن پیروزی انقلاب باشد لذا باید با نگاه ملی و دینی نسبت به چرپم جمهوری اسلامی ایران و سایر پرچم‌ها حساس باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در انتهای سال باید تلاش کنیم تا زیبایی خاصی در فصل بهار در شهر احساس کنیم، افزود: مسئولیت زیباسازی شهر را بین دستگاه‌ها توزیع می‌کنیم تا همه دستگاه‌ها در این امر مشارکت کنند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه درد و رنج مسلمانان برای پیامبر اسلام(ص)، دردآور بود و ایشان طبق آیات قرآن کریم، اُسوه حسنه برای ما هستند، گفت: وقتی درد انسان‌ها برای ایشان، درد است، درد و رنج انسان‌ها برای ما به عنوان انسان نیز باید درد باشد و این برای مسئولان، مضاعف است.

وی خطاب به مدیران با بیان اینکه اگر فرد یا افرادی که دارای مشکل هستند و به شما مراجعه می‌کنند باید نسبت به حل مشکل آن، تلاش کنید، اظهار داشت: مدیران نسبت به پرداختی پایان سال کارکنان، حساس باشند و نیروهای خود را با رضایت قلبی و با نشاط به منزل بفرستند و از محل اعتبارات در هر بخشی که به‌صورت قانونی می‌توانید هزینه کنید و به‌خصوص نسبت به نیروهای شرکتی، احساس مسئولیت کنید.

افشارچی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور خاطرنشان کرد: تاثیری که راهیان نور بر روی جوانان می‌گذارد را نمی‌توان انکار کرد لذا علی‌رغم محدودیت اعتبارات اگر در این خصوص نیز به‌صورت توزیعی اقدام کنیم، بهره زیادی می‌توان گرفت.

وی افزود: هیچکدام از دستگاه‌ها در کمک‌های اعتباری و سخت‌افزاری برای برگزاری اردوهای راهیان نور، مضایقه نکنند و با سپاه استان، هماهنگی شوند چرا که راهیان نور، یکی از کارهای بسیار مهم فرهنگی است.

استاندار زنجان گفت: جنگ تحمیلی، اندوخته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران است و نباید اجازه دهیم که رشادت‌های جوانان در دوران دفاع مقدس فراموش شود و مدیران نسبت به این مساله باید حساس باشند چرا که اردوی راهیان نور، نگهداری از ثروت ملی است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مدیران ستادی و اجرایی سابق استان و همچنین معرفی مدیران جدیدی که به بدنه اجرایی استان اضافه شده‌اند، خاطرنشان کرد: 2 انتظار از مدیران جدید در ساختار دستگاه خود در بخش معاونت‌ها و مدیران میانی دارم.

افشارچی با بیان اینکه انتظار اول، استفاده از نیروهای جوان و حزب‌اللهی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: انتظار بعدی این است که همه ما در انتهای مدت مسئولیت خود بتوانیم چند مورد مدیر خانم، تربیت کرده باشیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر