logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۵۶۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

استان زنجان با کمبود مدارس در مقطع ابتدایی مواجه است

استان-زنجان-با-کمبود-مدارس-در-مقطع-ابتدایی-مواجه-است
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد مشکلات کمبود مدارس در مقاطع ابتدایی گفت: در حال حاضر در سطح استان زنجان با کمبود مدرسه در مقطع ابتدایی مواجه هستیم.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کمبود مدرسه در استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به میزان ورودی دانش آموزان ابتدایی با کمبود مدرسه در مقطع ابتدایی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در نواحی یک و دو شهرستان زنجان نیز با کمبود مدرسه در مقطع ابتدایی مواجه هستیم، ابراز کرد: در بین شهرستانها نیز در نواحی ابهر، خرمدره و خدابنده نیز مشکل کمبود مدرسه در مقطع ابتدایی وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در اکثر نواحی آموزشی با کمبود مدرسه مواجه هستیم، تصریح کرد: تنها در یکی دو ناحیه وضعیت متعادل داریم.

وی با بیان اینکه در سایر مقاطع با مشکل بسیار حاد مواجه نیستیم، عنوان کرد: با این وجود در مقاطع متوسطه نیز مشکلاتی در حوزه کمبود مدرسه وجود دارد ولی اضطراری نیست.

اسماعیلی با بیان اینکه آموزش در مدارس استان زنجان تا بیست و هشتم اسفند ماه ادامه دارد، افزود: در آموزش مجازی آنچه باید اتفاق می‌افتاد اتفاق نیافتاده است.

وی بیان کرد: با توجه به کاهش بیماری کرونا و فضایی که ایجاد شده و امکان برگزاری کلاس ها به صورت ترکیبی وجود دارد، امیدوار هستیم دانش آموزان از این آموزش ها نهایت استفاده را ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امروز صبح از چند مدرسه ابتدایی حاشیه شهر زنجان بازدید کرده و از نزدیک وضعیت مدارس مورد بررسی قرار گرفت خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت آموزشی بسیار مناسبی در این مدارس وجود داشت و تمامی معلمان به صورت منظم وظایف آموزشی خود را انجام دادند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر