logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۵۶۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

دو طرح کلی برای محور قره پشتلو زنجان در حال بررسی است/ ارتقا محور قره پشتلو زنجان به راه اصلی نیازمند پیگیری نماینده مجلس دارد

دو-طرح-کلی-برای-محور-قره-پشتلو-زنجان-در-حال-بررسی-است-ارتقا-محور-قره-پشتلو-زنجان-به-راه-اصلی-نیازمند-پیگیری-نماینده-مجلس-دارد
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه دو طرح برای حل مشکل محور قره‌پشتلو وجود دارد، گفت: بهترین راه‌حل مشکل محور قره‌پشتلو ارتقا محور به محور اصلی است.

جواد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه دو طرح کلی برای کل محور قره‌پشتلو در حال بررسی است، اظهار کرد: اولین طرحی که مطرح است ارتقا کل محور به محور اصلی است.

وی با بیان اینکه در صورت ارتقا محور قره‌پشتلوبه محور اصلی اداره کل راه و شهرسازی متولی این مسیر خواهد بود، ابراز کرد: این طرح در طول سال‌های گذشته پیگیری شده است تا این محور به محور اصلی ارتقا پیدا کند.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه در مرحله اول در حال پیگیری هستیم تا این محور به محور اصلی ارتقا پیدا کند، تصریح کرد: اگر مجوز ارتقا محور قره‌پشتلو به محور اصلی پیدا کند این بهترین روش حل مشکل این مسیر است.

وی با بیان اینکه این امر نیازمند پیگیرهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی را دارد، عنوان کرد: درصورتی‌که این محور به محور اصلی ارتقا پیدا نکند چند نقطه از این محور باید اصلاح شود.

یوسفی با بیان اینکه 6 نقطه پرحادثه در این محور شناسایی شده است، ادامه داد: یکی از این نقاط پرحادثه تقاطع جاده با راه ورودی سهرین و ورودی ارمغانخانه در این محور است.

وی با بیان اینکه توجه به نقاط پرحادثه در این محور در دستور کار است، افزود: برای این محور 50 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است اما متأسفانه این اعتبار فعلاً تخصیص پیدا نکرده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه با تخصیص این اعتبار کارهای اجرایی این محور شروع می‌شود، ابراز کرد: یکی از این دو طرح برای ارتقا کیفیت این محور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلاح نقاط پرحادثه اثر مؤثری در کیفیت این محور خواهد داشت، تصریح کرد: اصلاح هر نقطه پرحادثه منجر به اصلاح یک تا دو کیلومتری آن محور می‌شود.

یوسفی در پایان در خصوص اصلاح محور اتوبان زنجان_ قزوین گفت: بخشی از روشنایی اتوبان زنجان_ قزوین انجام شده و حدود 10 کیلومتر از این محور نیازمند تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه است که تا تیرماه این بخش از روشنایی هم انجام می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر