logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۵۵۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

400 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان ساخته می‌شود

400-واحد-مسکونی-برای-مددجویان-کمیته-امداد-استان-زنجان-ساخته-می‌شود
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ساخت 400 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان خواهیم ساخت، گفت: 80 واحد مسکونی در فاز اول ساخته می‌شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: سازمان بسیج باتوجه‌به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سند راهبردی ده‌ساله در حوزه‌های مختلف کاری و فعالیتی بسیج تنظیم کرده است.

وی با بیان اینکه بسترسازی‌های این طرح در سال 1400 انجام شده است، ابراز کرد: از سال 1401 سند راهبردی ده‌ساله بسیج به‌صورت مدون و منظم اجرا می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه برنامه راهبردی ده‌ساله بسیج در تمامی حوزه‌های فعالیتی بسیج برنامه دارد، تصریح کرد: برنامه راهبردی بسیج در حوزه‌های علمی، تعلیم‌وتربیت، دفاعی و امنیتی، اقتصاد مقاومتی، گروه‌های جهادی، مبارزه با فساد و عدالت‌محوری و... برنامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه راهبردی ده‌ساله بسیج در دو برش 5 ساله اجرا می‌شود، عنوان کرد: ابن طرح به‌صورت سالانه رصد می‌شود و برنامه‌هایی برای هرسال در نظر گرفته شده است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه برنامه‌های این طرح به‌صورت پیامد محور در نظر گرفته شده است تا مشکلی را از جامعه حل کند، ادامه داد: در سطح سپاه استان جلسات مختلف برگزار شده و آمادگی کاملی برای اجرای این طرح داریم.

وی با بیان اینکه تمامی فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت در خصوص برنامه راهبردی ده‌ساله بسیج توجیه شده‌اند، افزود: اجرا برنامه راهبردی 10 ساله بسیج از سال 1401 آغاز می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در سند ده‌ساله بسیج به موضوعات تشکیل هسته‌های مقاومت توجه شده است، ابراز کرد: باتوجه‌به اینکه رهبری توصیه‌هایی برای مردمی بودن سپاه و گسترش مرزها داشته‌اند در خصوص تشکیل هسته‌های مقاومت در بسیج طلاب و دانشجوی برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است که در زمان اجرا اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز بعثت رسول اکرم(ص) تفاهم‌نامه ساخت 80 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان امضا شد، تصریح کرد: به‌زودی کلنگ ساخت این واحدهای مسکونی به زمین می‌خورد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه 400 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خواهیم ساخت، عنوان کرد: 80 واحد مسکونی در فاز اول ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اجرا طرح بسیجی آبرسانی در استان زنجان، ادامه داد: آبرسانی به 57 روستای استان زنجان در قالب 12 طرح انجام می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه این طرح‌ها در مدت 30 ماه توسط بسیج سازندگی اجرا می‌شود، افزود: به فراخور محرومیت‌ها تعداد روستاهایی که به آن‌ها آبرسانی می‌شود، افزایش پیدا می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر