logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۵۵۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

5 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان تحصیل می‌کنند/ آغاز ثبت‌نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

5-هزار-دانشجو-در-دانشگاه-پیام-نور-استان-زنجان-تحصیل-می‌کنند-آغاز-ثبت‌نام-کارشناسی-ارشد-فراگیر-پیام-نور
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه این دانشگاه حدود 5 هزار دانشجو دارد، گفت: از این تعداد، 50 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 13 دانشجو نیز در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند.

به گزارش موج رسا; علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور استان زنجان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان دارای مدرک کارشناسی تا 20 اسفند مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت‌نام کنند.

محمدی با بیان اینکه جزئیات ثبت‌نام و اطلاعات مورد نیاز داوطلبان در دفترچه ثبت‌نام در سایت سنجش موجود است، افزود: علاوه بر رشته – محل‌های استان زنجان، امکان انتخاب رشته‌های سایر استان‌ها نیز برای متقاضیان وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به رشته‌های موجود در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه گفت: رشته شیمی در 4 گرایش آلی، معدنی، تجزیه، محض، رشته فیزیک در گرایش نجوم، رشته ریاضی در 2 گرایش جبر و آنالیز، رشته ادبیات و رشته زمین‌شناسی در گرایش آب‌شناسی، رشته‌های موجود در 2 مرکز زنجان و ابهر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان زنجان حدود 5 هزار دانشجو دارد، اظهار کرد: از این تعداد، 50 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 13 دانشجو نیز در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند.

محمدی ابراز کرد: ارائه مدرک معتبر وزارت علوم دارای ارزش استخدامی و ترجمه، امکان انتخاب محل آزمون پایان نیمسال توسط دانشجو، اعطای وام شهریه به‌صورت قرض‌الحسنه و اختیاری بودن حضور در کلاس‌ها از مهمترین مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور به‌خصوص برای شاغلان، زنان خانه‌دار اصناف و سایر علاقه‌مندان به تحصیل است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر