logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۵۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۸۰ واحد مسکونی برای محرومین استان زنجان ساخته می‌شود/ اجرا برنامه راهبردی ۱۰ ساله بسیج از سال ۱۴۰۱

۸۰-واحد-مسکونی-برای-محرومین-استان-زنجان-ساخته-می‌شود-اجرا-برنامه-راهبردی-۱۰-ساله-بسیج-از-سال-۱۴۰۱
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به ساخت ۸۰ واحد مسکونی برای محرومین استان زنجان با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی، گفت: سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج از سال ۱۴۰۱ در استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره بسیج سازندگی با ابراز خرسندی از عملکرد گروه‌های جهادی استان زنجان، اظهار کرد: این روحیه جهادی است که کارها را پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج تدوین است، ابراز کرد: این سند راهبردی بر اساس اسناد بالادستی و تدابیر مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم تنظیم شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در توصیه‌ای به بسیجیان و جهادگران، تاکید کرد: جهادگران بیانیه گام دوم را مطالعه و بر روی آن فکر کنند.

وی با بیان اینکه رهبری در بیانیه گام دوم گذشته را ترسیم می‌کند و می‌فرمایند که کشور در آن زمان عقب نگه داشته شده بود، ابراز کرد: رهبری عظمت راه طی شده را در این بیانیه به تصویر می‌کشد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه بسیجیان و جهادگران باید این بیانیه را اجرا کنند، عنوان کرد: بسترهای اجرای سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج آماده شده است و از سال ۱۴۰۱ این سند اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سند راهبردی ده ساله بسیج دو برش ۵ ساله دارد، تصریح کرد: در اجرای این سند راهبردی کیفیت و کمیت را مورد توجه قرار می‌دهیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ساخت ۸۰ واحد مسکونی برای محرومین با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی، ابراز کرد: بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است.

وی با اشاره به لزوم تقویت مبانی اعتقادی و فکری جهادگران، عنوان کرد: برای جهادگران حداقل هر سه ماه باید جلسات تبیینی و عقیدتی برگزار شود‌.

سردار طهماسبی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین رکن در کارهای جهادی است، خاطرنشان  کرد: گفتمان جهادی را باید به یک گفتمان عمومی تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه بن‌بست شکن است، افزود: قول داده‌ایم در کمترین زمان طرح بسیج آبرسانی را اجرا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر امیدآفرینی در بین مردم، ابراز کرد: باید در بین مردم امیدآفرینی شود.

وی با تأکید بر مستندسازی از اقدامات جهادی، جهادگران، خاطرنشان کرد: ما باید این عظمت و شکوه اقدامات جهادی را به جهانیان نشان دهیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر