logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۵۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سرپرست سازمان حمل‌ونقل شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

62 دستگاه اتوبوس و بیش از 2200 تاکسی در سطح شهر زنجان فعالیت می‌کنند/ آزادسازی خط ویژه اتوبوس برای تردد تاکسی‌ها در آستانه عید نوروز

62-دستگاه-اتوبوس-و-بیش-از-2200-تاکسی-در-سطح-شهر-زنجان-فعالیت-می‌کنند-آزادسازی-خط-ویژه-اتوبوس-برای-تردد-تاکسی‌ها-در-آستانه-عید-نوروز
سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: هم‌اکنون 62 دستگاه اتوبوس و بیش از 2200 دستگاه تاکسی اعم از ون، تاکسی گردشی و تاکسی بی‌سیم‌دار در سطح شهر زنجان برای شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

داود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 2200 دستگاه تاکسی اعم از ون، تاکسی‌های گردشی و تاکسی‌های بی‌سیم‌دار در سطح شهر زنجان برای شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه 62 دستگاه اتوبوس نیز در سطح شهر زنجان فعال بوده و به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این 62 دستگاه، تعدادی اتوبوس هم به بازسازی رفته که برخی از آن‌ها قبل از عید نوروز و برخی هم بعد از عید نوروز به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر زنجان بازمی‌گردند.

نوری افزود: برنامه آتی شهرداری زنجان، افزودن 36 دستگاه مینی‌بوس دو درب به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر زنجان است فرآیند آن انجام شده و طی 6 ماه آتی تحویل شهرداری خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به 27 دستگاه اتوبوس ملکی شهرداری زنجان گفت: این اتوبوس‌ها بازسازی شده‌اند که به بخش خصوصی واگذار خواهند شد تا به سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر زنجان اضافه شده و به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا این اتوبوس‌ها تا قبل از عید نوروز، واگذار شده و بخش خصوصی با بهره‌بردای از آن‌ها به شهروندان خدمت‌رسانی کند.

نوری در خصوص واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری زنجان خاطرنشان کرد: تمام رانندگان در راستای عمل به پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامتی خود و شهروندان هر 3 دوز واکسن خود را تزریق کرده‌اند و طبق بخشنامه ستاد ملی کرونا رانندگان را ملزم کرده‌ایم تا کارت واکسن خود را در معرض دید عموم مردم بر روی وسیله نقلیه نصب کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان در خصوص تمهیدات شهرداری در آستانه سال جدید و استقبال از نوروز 1401 گفت: کارواش شهرداری زنجان که به بخش خصوصی واگذار شده، آماده شست‌وشو و نظافت سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر زنجان بوده و ملزم کرده‌ایم که تمام اتوبوس‌ها را نظافت کنند البته شست‌وشوی اتوبوس‌ها نه فقط در آستانه نوروز بلکه در طول سال هم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حتی تاکسی‌ها و ون‌ها هم در صورت تمایل می‌توانند وسیله نقلیه خود را در این کارواش نظافت کنند، ابراز کرد: رانندگان در صورت مراجعه به این کارواش با پرداخت مبلغ مختصر می‌توانند تاکسی‌ها را شست‌وشو و نظافت کنند.

نوری با بیان اینکه سازمان حمل‌ونقل شهرداری آماده خدمت‌رسانی به شهروندان در روزهای پایانی سالو هعمچنین آماده استقبال از نوروز است، اظهار داشت: به تمام اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها ابلاغ شده که در روزهای تعطیل نیز خدمت‌رسانی به شهروندان را تعطیل نکنند تا مردم دچار مشکل نشوند ضمن اینکه ساعت فعالیت اتوبوس‌ها از 6:30 صبح تا 8:30 شب است.

وی با اشاره به تعامل بسیار مطلوب شهرداری با پلیس راهور و قدردانی از همکاری پلیس راهور استان و شهرستان با شهرداری خاطرنشان کرد: طبق تعامل با پلیس راهور، طرح‌هایی اجرا می‌کنیم و تمهیداتی اتخاذ می‌شود تا ضمن کمک به کاهش ترافیک در مرکز شهر در آستانه عید نوروز، شهروندان نیز در دریافت خدمات با مشکل مواجه نشوند.

نوری با اشاره به آزادسازی خط ویژه اتوبوس برای استفاده تاکسی‌ها به مدت یک ماه به‌صورت آزمایشی افزود: با این طرح، تاکسی‌ها می‌توانند به شرط بدون توقف به مدت یک ماه به‌صورت آزمایشی در خط ویژه اتوبوس‌ها تردد کنند و این مهم نیز در راستای کمک به کاهش ترافیک مرکز شهر در آستانه عید نوروز و ترغیب شهروندان جهت استفاده از وسیله نقلیه عمومی است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر