logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۵۵۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان خبرداد؛

بیش از 3 میلیون و 700 هزار بازدید از راهیان نور دانش‌آموزی مجازی در زنجان

بیش-از-3-میلیون-و-700-هزار-بازدید-از-راهیان-نور-دانش‌آموزی-مجازی-در-زنجان
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه بیش از 82 هزار دانش‌آموز به‌صورت بر خط از راهیان نوردانش آموزی بازدید کردند، گفت: بیش از 3 میلیون و 700 هزار بازدید به‌صورت آفلاین از راهیان نور دانش‌آموزی انجام شده است.

جعفر گنج‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه راهیان نور دانش‌آموزی امسال هم مانند سال گذشته به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: یک تیم فنی از طرف آموزش‌وپرورش به مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان‌ها اعم از راوی، تصویربردار و... اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در روز 19 و 20 بهمن‌ماه به‌صورت زنده از یادمان‌ها روایتگری انجام شد و دانش‌آموزان به‌صورت مجازی از آن مناطق زیارت کردند، ابراز کرد: در طول این دو روز در 4 یادمان برنامه اجرا شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه در روز 19 بهمن‌ماه دانش‌آموزان به‌صورت مجازی از یادمان‌های هویزه و طلاییه زیارت کردند، تصریح کرد: در روز 20 بهمن نیز دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی اروندکنار و شلمچه زیارت کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده با مدیران مدارس در این دو روز تمامی وقت دانش‌آموزان به راهیان نور دانش‌آموزی اختصاص‌داده‌شده بود، عنوان کرد: در طول این دو روز بیش از 82 هزار دانش‌آموز به‌صورت بر خط از راهیان نور دانش‌آموزی بازدید کردند.

گنج خانلو با بیان اینکه بیش از 3 میلیون و 700 هزار بازدید به‌صورت آفلاین از راهیان نور دانش‌آموزی انجام شده است، ادامه داد: این بازدیدها همچان ادامه دارد و تعداد بازدیدها روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی استان زنجان در محل حسینیه اعظم زنجان، افزود: این مراسم در سالروز عملیات والفجر 8 و به‌صورت حضوری و با حضور دانش‌آموزان برگزار شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر